Anonym (Överdriver jag?) skrev 2025-03-21 23:11:52 följande:
Okej. Såhär va.
Okej så här va.
denna man är som ingen jag förut har träffat
Måndag till fredag ringer vi 7-13 gånger per dag. Från att vi vaknar tills vi slutar. Han ringer 90 % av gångerna.
På helgerna är han alltid med sina barn eftersom han knappt ser dem på veckorna pga sitt jobb.
Ja. Killar och män jagcträffat på har gjort mig till en osäker liten kotte. Så när jag träffade denna,som alltid ringer upp och som är så jädra fin,så är jag LIVRÄDD att förlora han!
Ibland så säger jag att jag saknar han och han svara att han saknar mig också. Men ibland svarar han typ Nice eller nåt. Eller om jag säger något annat så får jag ett knepigt svar. Om jag skickar ett gulligt sms så får jag inget tillbaka. Men han ringer upp nästa morgon när jag vaknat osv. Jag fattar liksom inte. Jag vill väl ha en bekräftekar antar jag. störtlöjligt men så är det. Och nej. Jag vill inte säga det. Sånt ska komma självmant. Annars är det inte roligt. Och jag vill inte köra effektsökeri och säga saker bara för att få fina saker tillbaka som en bekräftelse men ibland slinker det igenom och det skäms jag för.
Jag tycker bara om honom så fruktansvärt mycket!!
Jag hade börjat undra, om han är rädd att någon ska höra det han säger till dig. Om det är hans barn, eller en annan kvinna som är där när han svarar -Nice, är ju svårare att veta.
Om han hade svårt för ömhetsbetygelser borde det oftast vara så. Inte mycket ibland, och sen bara svara skumt ibland. Just det där med att svara skumt är något jag kunde göra om en killkompis ringde mig, medan min kille var hos mig. Han var så svartsjuk och lyssnade alltid på vad jag sade.
Alltså känns det som att någon annan är där, när han svarar konstigt.