Anonym (AnonymSignatur) skrev 2025-03-23 17:10:13 följande:
För det första är frågan felformulerad. Rätta frågan är "...hur länge ska mannen klara av det...?"
Nåja det finns en liten marginell andel kvinnor som inte får sex av sina män men det är så marginellt att det behöver en engen tråd.
Såhär är det, det är ingen skillnad hur bra du städar och tvättar, kvinnor tappar sexlusten för sin parner efter typ 6 månader. De håller ut längre ifall de vill ha barn men sen är det slut. De tycker det är OK, och är endast tillsammans med dig pga. den ekonomiska tryggheten du tillför och det fina huset och trädgården de inte vill skilja sig från.
Ingen ska tvingas till sex mot sin vilja och sex är inget man kan kräva i ett förhållande. Ingen kvinna kan heller tvinga sin partner till celibat, så det är bara att ta tjuren vid hornen och lämna.
Den nya kvinnan du hittar vill gärna ha sex med dig i 6 månader, sen är det bara att lämna igen, eller lida i det tysta i celibat
Du har fel, fel, fel och åter fel?!!!
vi är många kvinnor som längtar efter mer sex med våra män och utifrån att ha läst FL är det INTE marginellt!
Jag skulle gladeligen sköta merparten av allt för att få en rejäl påsättning regelbundet och inte gå med den ständiga förhoppningen om att ikväll kanske det händer Med samma resultat som vanligt, jag är för trött, ont i huvet o vad det nu kan va?
Känner mig som en gnällig man men jag fattar er känsla fullt ut. I alla lägen ska man kompromissa, respektera varandra, ta en för laget utom när det kommer till sex. Då vinner alltid nej sägaren och ingen kompromiss eller att ta en för laget gäller längre.
Sex är nice, det gör inte ont, är inte så jävla ansträngande och ger massor av oxytocin och endorfiner. Hur svårt ska det va?.?