Anonym (Lilla My) skrev 2025-03-23 02:37:14 följande:
Vad du spyr av är jag måttligt intresserad av.. Men när jag träffade min man var jag 20 och min man 35. Han var den snyggaste och mest fantastiska människa jag träffat. Det gäller fortfarande 14 år senare
Han är varken tunnhårig eller fet utan väldigt fysiskt aktiv, tränar liksom jag 3 gånger i veckan. Har ett bra jobb och vi har god ekonomi.. Jag tackar min lyckliga över att jag inte fastnade för en opålitlig 25 åring.
Jaha? Varför citerar du mig? För att jag inte tände på 60-åringar när jag var tonåring?
Vad har era jobb och er ekonomi med det här att göra?
Jag tyckte också att 35-åringar var attraktiva när jag var 20. Jag menade inte att man måste vara exakt lika gamla utan att åldern på den man attraheras av följer med ens egen ålder. Det verkar du ju hålla med om eftersom du är lika attraherad av din man 14 år senare. Alltså när du var 20 var du attraherad av en 35-åring pch nu när du är 34 är du attraherad av en 49-åring. Det var ju exakt det jag skrev? Så nu kan du och förklara vad du menar tack!
Min pojkvän är nästan 20 år äldre än jag och jag är attraherad av honom inklusive hans övervikt och tunnhårighet. Om det är rrelevant. Jag har egna pengar och väljer inte min partner utifrån hans ekonomi för övrigt.
Det var inte dig jag citerade angående chatGPT. Var har jag påstått att du skulle vara intresserad av nånting av det jag skrev?
Jag förstår varför du citerar mig och vad det är du vill?