Anonym (överkörd) skrev 2025-03-26 12:22:22 följande:
o du fortsätter att slänga ur dig dina inskränkta kommentarer i varje inlägg du gör utan att veta ett dugg om andras situation, jobbar du på en myndighet kanske?
Och återigen visar du prov på dina okvädningar. Fattar du inget om det som du själv gör mot andra medlemmar och fattar du inte att du ägnar dig åt grova generaliseringar?
Om du åtminstone skulle säga att jag slänger ur mig frågor så är du åtminstone någorlunda rätt.
Klarar du inte ens se skillnaden på kommentarer respektive frågor???
För att underlätta för dig:
Notera gärna att frågor avslutas med ett frågetecken, alltså ett sådan här:
?
Exempel på en av mina frågor som har direkt anknytning till trådstarten och trådämnet, till TS egna kommentarer och också till flera medlemmars inlägg i tråden:
Men är det verkligen en handläggare på en myndighet som bär ansvaret för att du har försatt dig i den här situationen med införsel av kronofogden?
Frågan är både adekvat och intressant mot bakgrund att TS tycks tro att det är en handläggare som bär ansvar, men inte TS själv, då TS väljer slänga ur sig okvädningar mot en yrkeskategori, mot handläggare på en myndighet.
För att finna lösningar och för att kunna besvara trådstarten är det intressant utröna mer om hur situationen ser ut och hur den har kunnat uppstå, därmed är också ansvarsfrågan central.