Osynkat vid dejting
Något som jag varut med om upprepade ggr nu under dejtingen är att killarna och jag är så osynkade. Det kan vara så att vi ses, allt är bra, börjar dejta och de är extremt intresserade och visar känslor. Sen glesnar kontakten då han blir sämre på att svara lika frekvent.
Här brukar jag uppfatta honom som ointresserad och tänker att jag lika gärna kan avlägsna mig och prata med nån ny. Så jag gör det. Kille nr 1 fortsätter iofs höra av sig men som sagt inte lika frekvent, kanske bara 1 mess per dag upo till några per vecka. jag svarar som vanligt. När jag känner att det där leder nog ingen vart händer det inte sällan att jag från ingenstans får ett meddelande om att han tänkt på mig hela dagen eller nåt i den stilen. Men nu har jag alltså hunnit räkna bort honom mentalt och känslorna har svalnat. Jag behöver liksom den där täta kontakten för att hålla känslorna vid liv. Så det slutar med att jag sårar killar som faktiskt är intresserade av mig och som jag känt något för i början. så jag tycker liksom att det är jäkligt synd att det är så förbaskat osynkat.
Är det vanligt att det är såhär eller bara för mig? Vad kan man göra åt det?