Anonym (K) skrev 2025-04-01 12:08:51 följande:
Mitt inlägg refererade till en person som hävdade att pappan var en toffel och att den nya kvinnan omogen. Ingenting annat.
Nu är det även barnens uppfattning, barnens vänners uppfattning, grannars, gamla bekanta osv.
Det var barnens kompisar som kallade henne för häxan och golddigger långt innan hon ens började bete sig väldigt märkligt mot mig.
Barnen och deras vänner har varit mer upprörda och själva velat ta tag i den mobbning som de anser att de här 2 personerna utsätter mig för och jag har tackat för engagemanget, men sagt att det är för oss gamlingar att lösa och inte deras ansvar.
Så ofta som barnen har reagerat på att det är hon som styr och bestämmer och att deras pappa aldrig tar deras sida. Finns händelser där hon har agerat så galet omoget så det är till och med pinsamt att berätta om att en annan vuxen som ska vara en förebild för mina barn beter sig så. Tyvärr.
I början lovordade jag henne både till henne, inför barnen och deras vänner, men slutade med det när jag inte fick samma respekt tillbaka.