• Anonym (Leelo)

Ung kille besatt efter sex

Jag blev uppraggad av en väldigt mycket yngre kille efter att ha blivit singel efter ett långt förhållande. Denna kille ser extremt bra ut och jag var inte så svårflirtad trots en åldersskillnad på 22 år där jag är den äldre. 

Gick på dejt, blev uppvaktad som aldrig annars. Efter lite drinkar kastade vi oss över varandra och det var som att nånting hände med honom då. Han bara skakade i hela kroppen av min beröring. Jag stoppade där den gången, men vid senare tillfälle hade vi sex och då sa själv att han aldrig någonsin varit med om liknande och att han aldrig haft så bra sex med någon annan och att sex annars har varit ganska slentrianmässigt för honom. 

Så absolut, jag köper att det var något som klickade till ordentligt för honom. Men efteråt har han betett sig som helt besatt, han ville för det första inte att jag skulle åka hem. Jag har barn, så jag var tvungen. Sen föreslog han att han kunde följa med och hjälpa mig med att ta hand om dem, vad som helst för att bara vara nära mig. Jag fick säga åt honom på skarpen för att han skulle fatta att han skulle backa. 

Sen börjar han messa mig att han måste få veta när vi ses igen, han vill veta på en gång. Han vill också höra om han är speciell för mig och beter sig osäkert. Jag får långa meddelanden om hur vacker jag är och att han aldrig känt sig så dragen till någon annan tidigare. Han ringer mig även lite då och då, även under arbetstid, och säger att han längtar efter mig och sådant. 

Han är fantastiskt gullig och omtänksam, och därtill oerhört snygg/stilig. Jag har aldrig blivit så uppvaktad förut. Men detta börjar bli för mycket. 

Själv säger han att inte vet vad det är som händer med honom då han aldrig varit sån med någon annan (tjej) tidigare. Han brukar vara en sån som är cool och som tjejerna jagar, men nu är det tvärtom. 

Jag hade gärna fortsatt detta, men blir oroad över att han är så besatt och vet därför inte om jag kan gå vidare med detta. Har ingen erfarenhet av yngre killar sedan innan och undrar om jag kanske gör bättre i att avbryta. 

• Svar på tråden Ung kille besatt efter sex
  • Anonym (Leelo)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-03-31 00:30:09 följande:
    När jag va 24, hamnade jag i säng med en kvinna på 52.  Det va tills då det bästa sex jag hade upplevd, och jag blev helt "besatt". 
    Vi va tvungen att hålla det hemligt, då vi bodde på liten ort och hon var en ytlig kompis morsa. 
    Det dog ut av sig själv efter ett tag, hon fick ett forhållande til nån   gubbjävel och jag flyttade til en större stad.                   
     Men den outhålligt starka seksuella attraktionen och kemin emellan oss var oslagbar.  Så sex mellan het mogen längtande kvinna, och kåt ung man kan bli fan så eldigt.
    Lägg till lite sexuell dominans på det också, så är du i land. 😉

Vi bor tack och lov i storstad och har kunnat vara helt offentliga och helt skita i omgivningen, vilket vi också har gjort. Första kvällen stod vi och råhånglade ute på stan och han fick en massa hejarop bara av förbipasserande killar i stil med lycka till mannen! Du kan ju ana hur nöjd han var, haha. 
  • Anonym (Cheri)

Då har du triggat en extrem hormonell förälskelse.

Jag har känslig hjärnkemi och har varit med om ett par sådana i mitt liv.

Vid den första var jag 14 år, och i drygt ett års tid helt besatt av en kille. Skrev hans namn tiotusen gånger, tänkte på honom var femte minut. Jag stalkade honom t.o.m. på en av hans fritidsaktiviteter, och vi hade dessutom en aktivitet gemensamt där han var min lärare. När ens hans tröja snuddade vid mig rös jag i hela kroppen.

Nästa gång var jag 29 och var så kär att jag fick hjärtklappning och ångest om det gick mer än 24 h utan att vi sågs, kunde inte sova, knappt äta och så hög på förälskelsehormon att jag såg färgade auror runt mannen och kunde se mig själv ovanifrån som en ut-ur-kroppen-upplevelse vid ett tillfälle. Jag tror inte ens på aura-trams men jag var kemiskt hög utan droger. Orgasm i det tillståndet är som ett mindre epilepsianfall fast på ett positivt sätt.

Så- han inbillar sig inte att han behöver dig, han mår bokstavligen skit hela tiden utan dig nu. Men ger du honom av din tid i bara ett halvår kommer det givetvis att trappas ner, för man kan inte förbli i det tillståndet hur länge som helst, kroppen orkar inte det. Meningen är bara att vi ska ligga så mycket att kvinnan blir gravid.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Leelo) skrev 2025-03-31 05:38:29 följande:

Vi bor tack och lov i storstad och har kunnat vara helt offentliga och helt skita i omgivningen, vilket vi också har gjort. Första kvällen stod vi och råhånglade ute på stan och han fick en massa hejarop bara av förbipasserande killar i stil med lycka till mannen! Du kan ju ana hur nöjd han var, haha. 
    Haha ....  Vad härligt !  Drömmer

Får jag fråga hur ni träffades ?  Pub/Krog ??
  • Anonym (men alltså)
    Anonym (Leelo) skrev 2025-03-31 05:38:29 följande:

Usch jag tycker synd om killen. Du utnyttjar honom. Hade du verkligen velat att din son skulle ha sex med en dubbelt så gammal tant istället för att bygga sin framtid med jämnåriga? Han är drabbad av sina hormoner nu, var den vuxna i rummet och bryt med honom. Det är min åsikt, framförallt som förälder till en tonårig son.
  • beli
    Anonym (men alltså) skrev 2025-03-31 11:17:16 följande:
    Usch jag tycker synd om killen. Du utnyttjar honom. Hade du verkligen velat att din son skulle ha sex med en dubbelt så gammal tant istället för att bygga sin framtid med jämnåriga? Han är drabbad av sina hormoner nu, var den vuxna i rummet och bryt med honom. Det är min åsikt, framförallt som förälder till en tonårig son.
    Bygga sin framtid? Han väljer väl själv vad han gör. I 20-årsåldern ska man leka och få erfarenheter, jag önskar själv att jag hade gjort det mer, men jag var för hämmad då pga andra saker i livet. Det är sånt man kan ångra efteråt.

Sexuella erfarenheter är viktiga. MIn son är tio, men jag vet att även han kommer att bli tonåring och 20-åring i framtiden, och jag hoppas han känner att han kan leka och få alla möjliga erfarenheter, alltid med samtycke förstås.
  • Anonym (norrmannen)
    Hahaha .... Ja, han känner sig säkert veldigt "utnyttjad".  Detta blir för dumt, han är 24 ..... inte 14.
  • Anonym (Leelo)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-03-31 21:30:01 följande:
    Hahaha .... Ja, han känner sig säkert veldigt "utnyttjad".  Detta blir för dumt, han är 24 ..... inte 14.
    Jag skulle tro att hon är avundsjuk. 😉
  • Anonym (Erfarenhet)
    Vilken trist syn. Killen är ingen tonåring. Vuxen enligt passet. 
  • Anonym (Osunt)

Äckligt och osunt med sådan ålderskillnad. Tveksam till att detta är skrivet av en kvinna men utgår vi ifrån att det finns en strimma sanning så se upp. Hormonstinna unga män kan bli osunt besatta, krävande och kontrollerande i sin strävan att få doppa. Se också upp så han inte blir utåtagerande mot dina barn. 

• Anonym (Leelo)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-03-31 11:11:15 följande:
    Haha ....  Vad härligt !  Drömmer

Får jag fråga hur ni träffades ?  Pub/Krog ??
    I en skolmiljö. Jag tar några kurser vid sidan av arbetet. Han är väldigt framåt och självsäker, så han tog kontakt en dag och sa att han hade sett mig flera gånger och tyckte att jag var väldigt vacker. Gången därpå frågade han om en dejt. 
  • Anonym (Tjohoo)

Det är att han vet att du är otillgänglig. Han vet att det inte kommer funka i längden eller att han inte vet var han har dig. Kan lova att om du visar honom att du menar allvar och vill vara med honom på riktigt så kommer det gå över för honom.

• Anonym (Leelo)
    Anonym (Osunt) skrev 2025-04-01 07:41:01 följande:

Äckligt och osunt med sådan ålderskillnad. Tveksam till att detta är skrivet av en kvinna men utgår vi ifrån att det finns en strimma sanning så se upp. Hormonstinna unga män kan bli osunt besatta, krävande och kontrollerande i sin strävan att få doppa. Se också upp så han inte blir utåtagerande mot dina barn. 

Han har inte ens träffat mina barn. 

Och vadå äckligt och osunt? Varför skulle jag o egenskap som kvinna inte kunna skriva detta? I mina ögon är det du som är osund som har ett så inskränkt synsätt. 
  • Anonym (men alltså)
    Anonym (Erfarenhet) skrev 2025-04-01 06:47:42 följande:
    Vilken trist syn. Killen är ingen tonåring. Vuxen enligt passet. 

Nej är fullt seriös här. Skulle inte heller vilja att min dotter var kk med en dubbelt så gammal man. 

Här på FL var det stort rabalder ett tag när en man i TS ålder var intresserad av en 25-årig tjej. Då lät ungefär 100% av svaren att det var sjukt och äckligt och att om hon var intresserad så var det för att hon inte var vuxen än och inte insåg sitt eget bästa.  

• Anonym (Röd flagg)

Hej TS,

Lät mig gissa, han kommer inte från Sverige? har du bott hela livet under en sten?!? 

knulla är kul, ta det för vad det är, Der kommer ju aldrig bli ett förhållande av det ändå! 

(Nu kommer folk säga att ålder är bara en siffra osv.. bla bla bla. Ja men om 10 år är han 32 och du är 56.)

Om han nu är så snygg så kommer han snart byta ut dig?

Spring innan du blir statistiskt på Efterlyst?  

• Anonym (Leelo)
    Anonym (Röd flagg) skrev 2025-04-01 19:31:38 följande:

Hej TS,

Lät mig gissa, han kommer inte från Sverige? har du bott hela livet under en sten?!? 

knulla är kul, ta det för vad det är, Der kommer ju aldrig bli ett förhållande av det ändå! 

(Nu kommer folk säga att ålder är bara en siffra osv.. bla bla bla. Ja men om 10 år är han 32 och du är 56.)

Han är född och uppvuxen i Sverige av svenska föräldrar. Så där har du fel. 
  • Anonym (Leelo)

Hej TS,

Om 10 år är han 34 och inte 32. Dock stämmer det att jag då är 56. Jag ser inte problemet. Du satte det snarare i ett intressant perspektiv här, för jag tror inte att så många hade brytt sig om en 56-årig kvinna hade ihop det med en 34-årig man. 
  • Anonym (norrmannen)

Hej TS,

Låt nu två vuxna menniskor ha kul ehop, det varar så länge det varar. Ingen har garantier, antigen man är 20, 40 el. 60

Efterlyst ?? .... Vad f.. är det för fel på dig  ?   Förvånad
  • Anonym (Leelo)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-04-01 21:11:33 följande:
    Låt nu två vuxna menniskor ha kul ehop, det varar så länge det varar. Ingen har garantier, antigen man är 20, 40 el. 60

Efterlyst ?? .... Vad f.. är det för fel på dig  ?   Förvånad

Detta är ganska skrattretande på så många sätt. Om de som skrev dessa inlägg hade sett allting utspelas i verkligheten hade de nog förstått hur knasigt alltihop är. Efterlyst 😂 Den enda jag känner mig efterlyst av är den här killen som inte lämnar mig ifred. 

Jag är petit, sprallig, ungdomlig energi, ser jättesnäll och lite preppy ut. antagligen inte alls vad de föreställer sig heller. Ja usch, så tantig jag känner mig. 😉

Svar på tråden Ung kille besatt efter sex