Ung kille besatt efter sex
Jag blev uppraggad av en väldigt mycket yngre kille efter att ha blivit singel efter ett långt förhållande. Denna kille ser extremt bra ut och jag var inte så svårflirtad trots en åldersskillnad på 22 år där jag är den äldre.
Gick på dejt, blev uppvaktad som aldrig annars. Efter lite drinkar kastade vi oss över varandra och det var som att nånting hände med honom då. Han bara skakade i hela kroppen av min beröring. Jag stoppade där den gången, men vid senare tillfälle hade vi sex och då sa själv att han aldrig någonsin varit med om liknande och att han aldrig haft så bra sex med någon annan och att sex annars har varit ganska slentrianmässigt för honom.
Så absolut, jag köper att det var något som klickade till ordentligt för honom. Men efteråt har han betett sig som helt besatt, han ville för det första inte att jag skulle åka hem. Jag har barn, så jag var tvungen. Sen föreslog han att han kunde följa med och hjälpa mig med att ta hand om dem, vad som helst för att bara vara nära mig. Jag fick säga åt honom på skarpen för att han skulle fatta att han skulle backa.
Sen börjar han messa mig att han måste få veta när vi ses igen, han vill veta på en gång. Han vill också höra om han är speciell för mig och beter sig osäkert. Jag får långa meddelanden om hur vacker jag är och att han aldrig känt sig så dragen till någon annan tidigare. Han ringer mig även lite då och då, även under arbetstid, och säger att han längtar efter mig och sådant.
Han är fantastiskt gullig och omtänksam, och därtill oerhört snygg/stilig. Jag har aldrig blivit så uppvaktad förut. Men detta börjar bli för mycket.
Själv säger han att inte vet vad det är som händer med honom då han aldrig varit sån med någon annan (tjej) tidigare. Han brukar vara en sån som är cool och som tjejerna jagar, men nu är det tvärtom.
Jag hade gärna fortsatt detta, men blir oroad över att han är så besatt och vet därför inte om jag kan gå vidare med detta. Har ingen erfarenhet av yngre killar sedan innan och undrar om jag kanske gör bättre i att avbryta.