Kika in mina symptom och skriv vad du tänker/tror
Hej!
Här har vi en tjej som gärna vill vara gravid nu men några få dagar för tidigt för att göra första testet.
Är idag på ÄL+6.
Jag har vart gravid innan när jag var mycket ung för ca 8 år sen men blev abort. Då kände jag inga fysiska symptom alls förutom att jag var väldigt harmonisk från ingenstans i humöret. Men hört att olika graviditeter trots samma kropp kan variera med olika symptom?
Denna gång från ÄL tills idag ÄL+6 så har jag haft dessa känningar och liknande.
1. La märke till redan en dag efter ÄL hur jag fick riktigt ont i ländryggen. Det nästan pulserade bakom svanskotan. Värst var det när jag satt eller låg ner och så har det fortsatt. Även nu i skrivande stund så drar det i nedre ryggen men mest åt höger håll.
2. Brukar inte ha alls mycket flytningar efter ÄL men nu har jag mer eller mindre ÄL flytningar varje dag.
3. Brukar inte ha någon vidare sexlust efter ÄL men har vart väldigt kåt enda
sedan ÄL och det tonar liksom inte ner.
4. Fick en dipp från absolut ingenstans igår eftermiddags och grät en skvätt för att jag tyckte synd om en kollega på ett möte i efterhand. Blir också lättare provocerad.
5. Stickningar/ilande/dragande i bägge sidor av tjejmagen ut mot ljumskarna har jag haft sen ca 3 dagar tillbaka. Har idag 8 dagar kvar till bim.
6. känner mig uppsvälld om magen och trots att jag idag inte käkat så himla mycket.
7. Fick halsbränna från ingenstans när jag var på Ica idag men den varade allvarligt talat jätte starkt i ca 15 sekunder sen försvann det plötsligt.
Någon som TROR att jag kan vara gravid? Eller som vet med sig känt majoritet samma symptom innan bim
som vart gravida?
Innan mens i vanliga fall så brukar jag känna av den i rygg och tjej mage kanske max 4 dagar innan mens, men INTE enda
från ÄL och framåt?