Anonym (Tw.) skrev 2025-04-06 01:33:19 följande:
Tack! Det värsta är att jag har fått ganska svår social fobi, jag lämnade allt för honom och här har jag inget, alltså i hans stad. Jag bröt ihop och vet inte hur jag ska göra. hur ska jag klara detta själv och komma tilbaka.
det är så ofta han gör saker utan mig. Jag är en otroligt social tjej som gillar att gå ut, umgås, äta middag osv, men han säger att det är tråkigt att göra som par.
Men han kan gå ut med sin kill kollega och gå ut med hans syster och hennes vänner.
Känner mig ful och vill bara fixa typ allt Med mig själv.
Alla gillar vi äta en middag. Men att ha som intresse att gå ut och äta på restaurang är inte direkt attraherande. Skaffa dig lite riktiga hobbys istället för att gå ut som uppmärksamhets törstande.
Tror inte att du är ful. Har haft så sjukt vackra flickvänner som har trott at de inte ser bra ut. Så de tankarna kan du lägga ner direkt. Du behöver kämpa med att finna lite mer givande intressen och lära dig stå på egna ben själv.
Lär inte bli så svårt när du påstår att du är social av dig.
Hitta din lite nya vänner och börja fokusera på att lära dig saker istället för att lägga tiden på smink, och äta ute på dyr restaurang som hade blivit lika gott om inte godare om man gör det hemma själv, o framför allt roligare.
Jag valde att gå i celibat för många år sedan då jag tröttnade på kvinno folket när det kommer till relationer. Går inte lita på någon trots att man ger hela sitt hjärta för den. Men det går. Finns massor med djur att rädda eller hjälpa. Sånt ger en, en mening i livet. Så försök hitta en vettig och bra mening som passar dig så löser sig allt med tiden så länge du inte är naiv när det kommer till killar / män.
Den du borde leta efter är inte så social heller eller umgås så mycket med andra snubbar heller för den delen.. O oftast vill de inte gå ut på stan överhuvudtaget. Utan ut i naturen. Det är dessa som kommer vilja umgås med dig om du klarar sova i tält och vandra vill säga.