• Anonym (Tw.)

Helt förstörd och förbannad

Jag har snart varit tillsammans med min pojkvän i 4 år, han 27 jag 26 år. Nu har detta hänt gång på gång. 

han skulle ut nu i helgen på grabbkväll, jag frågade om jag fick följa med men det fick jag absolut inte, de skulle ju bara vara 2 killar. Nu har han mött upp sin syster och massa tjejvänner till henne. 

jag har mått jätte dåligt under en längre tid och detta tog knäcken på mig. Kan inte sluta gråta. 

jag försöker även att ringa honom och fråga vilka han är ute med och likande och han vägrar svara. Jag har verkligen gjort allt för honom, och i början gjorde vi allt för varandra. 

Jag vet att när vi även varit ute någon gång så kom en kille fram och sa ?blir du alltid ignorerad såhär av din kille?? Den killen som sa detta skällde ut min kille men han brydde sig inte. 

Saknar mig själv. Överdriver jag? 

• Svar på tråden Helt förstörd och förbannad
  • Anonym (hmm)

Hitta en kille som uppskattar dig istället och vill vara med dig.

Han bryr sig inte nämnvärt mycket om dig. Snarare låter det som att han är intresserad av någon bland hans systers vänner. 

Du kommer bara vara olycklig i det där förhållandet. Och en dag kommer du undra varför du gav han så mycket tid av ditt liv på honom och sedan försöka skuldbelägga honom för det.

Han vill uppenbarligen inte ha dig så gå vidare.

Beklagar, men det finns killar / män där ute som hade prioriterat sin partner i första hand istället för att leka på ett narcissistiskt vis.

• Anonym (Tw.)
    Anonym (hmm) skrev 2025-04-06 01:20:16 följande:

Hitta en kille som uppskattar dig istället och vill vara med dig.

Han bryr sig inte nämnvärt mycket om dig. Snarare låter det som att han är intresserad av någon bland hans systers vänner. 

Du kommer bara vara olycklig i det där förhållandet. Och en dag kommer du undra varför du gav han så mycket tid av ditt liv på honom och sedan försöka skuldbelägga honom för det.

Han vill uppenbarligen inte ha dig så gå vidare.

Beklagar, men det finns killar / män där ute som hade prioriterat sin partner i första hand istället för att leka på ett narcissistiskt vis.

Tack! Det värsta är att jag har fått ganska svår social fobi, jag lämnade allt för honom och här har jag inget, alltså i hans stad. Jag bröt ihop och vet inte hur jag ska göra. hur ska jag klara detta själv och komma tilbaka. 

det är så ofta han gör saker utan mig. Jag är en otroligt social tjej som gillar att gå ut, umgås, äta middag osv, men han säger att det är tråkigt att göra som par. 

Men han kan gå ut med sin kill kollega och gå ut med hans syster och hennes vänner. 

Känner mig ful och vill bara fixa typ allt Med mig själv.

• Anonym (hmm)
    Anonym (Tw.) skrev 2025-04-06 01:33:19 följande:

Tack! Det värsta är att jag har fått ganska svår social fobi, jag lämnade allt för honom och här har jag inget, alltså i hans stad. Jag bröt ihop och vet inte hur jag ska göra. hur ska jag klara detta själv och komma tilbaka. 

det är så ofta han gör saker utan mig. Jag är en otroligt social tjej som gillar att gå ut, umgås, äta middag osv, men han säger att det är tråkigt att göra som par. 

Men han kan gå ut med sin kill kollega och gå ut med hans syster och hennes vänner. 

Känner mig ful och vill bara fixa typ allt Med mig själv.

Alla gillar vi äta en middag. Men att ha som intresse att gå ut och äta på restaurang är inte direkt attraherande. Skaffa dig lite riktiga hobbys istället för att gå ut som uppmärksamhets törstande. 

Tror inte att du är ful. Har haft så sjukt vackra flickvänner som har trott at de inte ser bra ut. Så de tankarna kan du lägga ner direkt. Du behöver kämpa med att finna lite mer givande intressen och lära dig stå på egna ben själv. 

Lär inte bli så svårt när du påstår att du är social av dig. 
     Hitta din lite nya vänner och börja fokusera på att lära dig saker istället för att lägga tiden på smink, och äta ute på dyr restaurang som hade blivit lika gott om inte godare om man gör det hemma själv, o framför allt roligare.

Jag valde att gå i celibat för många år sedan då jag tröttnade på kvinno folket när det kommer till relationer. Går inte lita på någon trots att man ger hela sitt hjärta för den. Men det går. Finns massor med djur att rädda eller hjälpa. Sånt ger en, en mening i livet. Så försök hitta en vettig och bra mening som passar dig så löser sig allt med tiden så länge du inte är naiv när det kommer till killar / män.

Den du borde leta efter är inte så social heller eller umgås så mycket med andra snubbar heller för den delen.. O oftast vill de inte gå ut på stan överhuvudtaget. Utan ut i naturen. Det är dessa som kommer vilja umgås med dig om du klarar sova i tält och vandra vill säga.
  • Anonym (Cgg)

Gå ut själv och ha roligt med dina vänner. Varför ska du sitta hemma och böla för? Det r förhållandet är ett sött lopp om man inte i såpass ung ålder ens får gå ut med sina polare. 

• Anonym (Rätt)

Du är absolut den idiot du tror dig själv vara. 

• Mkay

Har du pratat med honom om detta och hur det får dig att känna? Annars är det steg 1, prata ordentligt med honom om det och se om han tar hänsyn till dig och dina känslor. Om han inte bryr sig och vill fortsätta med sitt på samma sätt så bryr han sig inte jättemycket om dig. Jag hade då kastat och gått vidare, för vad är det för förhållande egentligen? 

• Lynx123

Tror nog atr du vet svaret själv på vad du behöver göra; lämna, slicka dina sår och njut sedan av livet.

• Olsdotter
    Anonym (Tw.) skrev 2025-04-06 01:12:52 följande:
    Helt förstörd och förbannad

Jag har snart varit tillsammans med min pojkvän i 4 år, han 27 jag 26 år. Nu har detta hänt gång på gång. 

han skulle ut nu i helgen på grabbkväll, jag frågade om jag fick följa med men det fick jag absolut inte, de skulle ju bara vara 2 killar. Nu har han mött upp sin syster och massa tjejvänner till henne. 

jag har mått jätte dåligt under en längre tid och detta tog knäcken på mig. Kan inte sluta gråta. 

jag försöker även att ringa honom och fråga vilka han är ute med och likande och han vägrar svara. Jag har verkligen gjort allt för honom, och i början gjorde vi allt för varandra. 

Jag vet att när vi även varit ute någon gång så kom en kille fram och sa ?blir du alltid ignorerad såhär av din kille?? Den killen som sa detta skällde ut min kille men han brydde sig inte. 

Saknar mig själv. Överdriver jag? 

Det bästa rådet jag någonsin fått är:

Varje gång någon (speciellt din kille) gör någonting som får dig att lägga fokus och energi på denne/honom, så vänd allt det fokuset på dig själv och utveckla dig själv istället!

Är du upprörd därför att han inte vill ta med dig på utekväll: 
    Gå ut själv! Eller bygg ett företag! Gå en kurs! Börja träna! Fixa naglarna! Eller någonting annat som gynnar dig själv.

Gör så varje gång, och om 5 år är du TOP NOTCH, lovar!
  • Anonym (Är du städtanten?)

Du är troligen bara en disk- och tvättmaskin. Lämna innan det blir värre för han respekterar dig inte.

Svar på tråden Helt förstörd och förbannad