Vet inte hur..
Under förra året opererade jag bort en hjärntumör, vilket gjorde att jag kanske inte orkade ta tag i saker som jag borde. I slutet på sommaren fattade jag misstankar om att min man var otrogen, och framåt hösten rådde det inga tvivel. Jag hittade bevis,. Jag väntade på att min man skulle berätta, men nej. Jag gick typ sönder. Jag sa till mej själv att jag skulle ta upp det själv efter jul, men det löftet fick jag skjuta på framtiden då min mamma gick bort veckan före jul. Dagen före jul, en vecka efter att min mamma gått bort kallade han mej för helt sjuk i huvudet för att jag svängde in på på "fel" mack när vi var ute. Han kunde lika gärna ha slagit mej fysiskt, så ont gjorde det.
Nåväl. I söndags släppte jag bomben. Sa att jag visste att han är otrogen ( fortfarande) och att kärleken dog där i bilen före jul. Han nekar. Kommer med bortförklaringar och kommer inte ihåg att han kränkte mej verbalt. Kan lägga fram fler bevis, men då behöver jag också berätta att jag hittat bilder i hans telefon. Svårt nu.