Vad är det sexigaste en kille kan göra med er fysiskt (INTE sex)
Alltså utanför själva sexet.
Alltså utanför själva sexet.
Jösses.. en person ber kvinnor o svara på nånting men det är tydligen skitsvårt att bara svara på frågan eller skita I det. Måste man argumentera om nått som inte ens är frågan?
Slicka mina fotsulor och tår
Slicka mina fotsulor och tår
Alla alternativ ÄR ju sex(uella). Så vad är frågan? Inget av det där är speciellt sexigt, bara störigt och flåsigt. Total icks.
Det sexigaste en man kan göra är att vara genuint intresserad av en som person. Visa genuint intresse för ens vardag, hobbies och åsikter, aktivt lyssna på vad man säger och engagera sig i ens liv.
Kan ju ana att all negativitet kommer från medelålders tanter som ingen vill ha sex med längre.
Kan ju ana att all negativitet kommer från medelålders tanter som ingen vill ha sex med längre.
Prata. Jag räknar det som något man gör fysiskt, eftersom det inkluderar både mun och hörselorgan. So, baby, talk to me. Like lovers do 🖤
Tyvärr blev denna tråd full av bittra medelålders tanter som gör sitt bästa för att spela dumma (att prata är fysiskt) eller trolla sönder tråden för att de själva har noll sexliv.
Bitterhet i sin tydligaste form.