• Vadfanheterja

Test?

Min sambo sitter i häktet och har nyligen visat ett stort intresse för att jag ska ligga med andra och brätta för han "skapa våran egna porr" skulle ni gått med på det eller säga nej?

Han säger att han blir kåt av det och innan vi åkte in prata vi löst om gangbangs och trekanter osv... Men tidigft i förhållandet var han ganska svartsjuk och påstår nu att han blivit av mede det vilket han påvisa under år 2., Varit tsm 3+ år

• Svar på tråden Test?
  • Anonym (a)

låter som bäddat för katastrof deluxe

• ResanTillMelonia

Har han borderline?

mitt ex hade det, helt klart. ingen diagnos men hab var inom klustret. Han va sjukt svartsjuk men gick igång på tanken att jag skulle vara med andra. Det var absolut inget vi införlivade, men ändå.

läste en studie att män med borderline ofta är s.k cucks. paradoxalt nog.

Jag tror inte det är bra för hans psyke. Det är en fantasi han har, men svartsjukan är riktig. Låt honom behålla det i fantasin Bara. Och gör slut

• Anonym (Z2)

Ingen ovanligt fetish bland pojkvänner

• Lynx123

Han låter inte riktigt klok! Är det här verkligen en person du ser en fin framtid med?

• Meddelande borttaget
  • KimLinnefeldt

Du kan ju testa genom att ljuga ihop en otrohet. Om han reagerar negativt går det att backa.

Svartsjuka kan vara ett afrodisiakum, upphetsande, på samma sätt som smisk och förnedring.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (LP)

Fräscht val av partner en kriminell man! Sanslöst! 🤬

• Meddelande borttaget
  • Mayjel

Hade aldrig gått med på nåt sånt. Hade lämnat en man med såna behov direkt, oavsett anledning till hans preferenser.

För mig är det helsjukt och äckligt. Kan man inte nöja sig med sin partner ensamt, utan att blanda in andra människor i relationen, så är man inte exklusiv för fem öre utan bara billig och lössläppt och utan självrespekt, någon som inte värderar det privata och heliga mellan två människor alls.

• Anonym (Gästapo)
    Mayjel skrev 2025-04-22 01:58:40 följande:

Hade aldrig gått med på nåt sånt. Hade lämnat en man med såna behov direkt, oavsett anledning till hans preferenser.

För mig är det helsjukt och äckligt. Kan man inte nöja sig med sin partner ensamt, utan att blanda in andra människor i relationen, så är man inte exklusiv för fem öre utan bara billig och lössläppt och utan självrespekt, någon som inte värderar det privata och heliga mellan två människor alls.

Han har orsakat att han sitter i häkte. Han saknar hennes kärlek och hon saknar hans. Nu är han så generös att han tillåter henne att ha sex med andra, att det blir ett gemensamt projekt för dem. Bra man.
Svar på tråden Test?