• Anonym (S)

Normal eller trång

Vad föredrar ni killar? Borde det inte vara normal istället för trång? Då ni kan hålla på längre och inte behöva oroa sig att tjejen får ont. 

• Svar på tråden Normal eller trång
  • Anonym (Anc)

Jag har aldrig märkt någon skillnad.

• Anonym (L)

Det måste vara väldigt subjektivt vad man tycker är normalt eller trångt. 

• Anonym (Falukorv)
    Anonym (S) skrev 2025-04-16 09:12:43 följande:
    Normal eller trång

Vad föredrar ni killar? Borde det inte vara normal istället för trång? Då ni kan hålla på längre och inte behöva oroa sig att tjejen får ont. 

Med en välformad dragg blir det mesta trångt och då bra för henne.

Lite snopp och det blir inget
  • Anonym (Man)

Det är skönast när kvinnan är ordentligt uppvärmd.
    Sen om hon är trång eller inte spelar mindre roll.
    Är hon otrång så kanske jag får fundera på hur jag använder min storlek.

• Anonym (S)
    Anonym (Man) skrev 2025-04-16 12:28:57 följande:

Det är skönast när kvinnan är ordentligt uppvärmd.
    Sen om hon är trång eller inte spelar mindre roll.
    Är hon otrång så kanske jag får fundera på hur jag använder min storlek.

Tack för ett bra svar. Så trött på alla män som tjatar om att trång är det enda som duger.
    normal, är det okej eller inte? Frågade min man och han sa att jag är normal, varken trång eller slapp. Känns som man inte duger då alla tjatar om trång överallt 
  • Anonym (J)

Något många inte verkar fatta är att ju mer upphetsad en tjej är, desto mer kramar den om. Att bara köra in den när man som tjej inte ens är redo blir inte skönt ens för killen, även om det då är extra trångt. 

• Theaass99
    Anonym (J) skrev 2025-04-16 13:19:36 följande:

Något många inte verkar fatta är att ju mer upphetsad en tjej är, desto mer kramar den om. Att bara köra in den när man som tjej inte ens är redo blir inte skönt ens för killen, även om det då är extra trångt. 

Hade jag ingen aning om? Blir de inte mer tight om man inte är upphetsad?
  • Anonym (Falukorv)

MIn fru har alltid varit trång och skön. Varit bra för oss båda. Men efter många år med mycket sex börjar hon nu bli slapp. 

Funderar på att byta hål men vågar inte. Hon kanske blir gravid då

• Anonym (Våning 2)
    Anonym (Falukorv) skrev 2025-04-16 13:28:00 följande:

MIn fru har alltid varit trång och skön. Varit bra för oss båda. Men efter många år med mycket sex börjar hon nu bli slapp. 

Funderar på att byta hål men vågar inte. Hon kanske blir gravid då

Haha, fy fan vad illa.
  • Anonym (sk)
    Anonym (S) skrev 2025-04-16 12:46:20 följande:
    Tack för ett bra svar. Så trött på alla män som tjatar om att trång är det enda som duger.
    normal, är det okej eller inte? Frågade min man och han sa att jag är normal, varken trång eller slapp. Känns som man inte duger då alla tjatar om trång överallt 
    tror du behöver se över var du får din sexinfo från...
  • Anonym (Man2)
    Anonym (J) skrev 2025-04-16 13:19:36 följande:

Är ju en självklarhet att kvinnan är uppvärmd och redo innan. Sedan är det då klart skillnad på hur tighta kvinnor är och det är ju samma för oss män och storleken. Dom två som varit mest tighta som jag varit med har varit asiater och om det är en tillfällighet eller ej har jag ingen aning om.
  • Anonym (The man)

En väl uppvärmd och lät det kvinna känns mycket tightare och skönare att köra kuken i än om hon inte är tillräckligt kåt 
    Men en riktigt tight fitta är skön även fast hon inte är riktigt kåt

• XDX

Jag tänker att det beror till stor del på hur grov kuk man har. Är själv grov och det funkar väldigt dåligt med trånga tjejer. 

• Anonym (Man2)
    Anonym (Man2) skrev 2025-04-16 22:28:00 följande:
    Är ju en självklarhet att kvinnan är uppvärmd och redo innan. Sedan är det då klart skillnad på hur tighta kvinnor är och det är ju samma för oss män och storleken. Dom två som varit mest tighta som jag varit med har varit asiater och om det är en tillfällighet eller ej har jag ingen aning om.
    Varför fick jag fyra tumme ner på det jag skrev?
  • Jimmy75

Normal eller trång??? Finns det ens en rimlig distinktion och är det meningsfullt att ens jämföra? Framför allt så tänker jag att det är väl knappast något du kan ändra på (för jag utgår från att du undrar utifrån dig själv)? 50 år gammal kan jag inte dra mig till minnes en enda gång, med en enda partner där jag har reflekterat över huruvida hon var "trång" eller "normal".

Svar på tråden Normal eller trång