Normal eller trång
Vad föredrar ni killar? Borde det inte vara normal istället för trång? Då ni kan hålla på längre och inte behöva oroa sig att tjejen får ont.
Vad föredrar ni killar? Borde det inte vara normal istället för trång? Då ni kan hålla på längre och inte behöva oroa sig att tjejen får ont.
Trång är skönt.
Jag har aldrig märkt någon skillnad.
Det måste vara väldigt subjektivt vad man tycker är normalt eller trångt.
Det är skönast när kvinnan är ordentligt uppvärmd.
Sen om hon är trång eller inte spelar mindre roll.
Är hon otrång så kanske jag får fundera på hur jag använder min storlek.
Det är skönast när kvinnan är ordentligt uppvärmd.
Sen om hon är trång eller inte spelar mindre roll.
Är hon otrång så kanske jag får fundera på hur jag använder min storlek.
Något många inte verkar fatta är att ju mer upphetsad en tjej är, desto mer kramar den om. Att bara köra in den när man som tjej inte ens är redo blir inte skönt ens för killen, även om det då är extra trångt.
Något många inte verkar fatta är att ju mer upphetsad en tjej är, desto mer kramar den om. Att bara köra in den när man som tjej inte ens är redo blir inte skönt ens för killen, även om det då är extra trångt.
MIn fru har alltid varit trång och skön. Varit bra för oss båda. Men efter många år med mycket sex börjar hon nu bli slapp.
Funderar på att byta hål men vågar inte. Hon kanske blir gravid då
MIn fru har alltid varit trång och skön. Varit bra för oss båda. Men efter många år med mycket sex börjar hon nu bli slapp.
Funderar på att byta hål men vågar inte. Hon kanske blir gravid då
En väl uppvärmd och lät det kvinna känns mycket tightare och skönare att köra kuken i än om hon inte är tillräckligt kåt
Men en riktigt tight fitta är skön även fast hon inte är riktigt kåt
Jag tänker att det beror till stor del på hur grov kuk man har. Är själv grov och det funkar väldigt dåligt med trånga tjejer.
Normal eller trång??? Finns det ens en rimlig distinktion och är det meningsfullt att ens jämföra? Framför allt så tänker jag att det är väl knappast något du kan ändra på (för jag utgår från att du undrar utifrån dig själv)? 50 år gammal kan jag inte dra mig till minnes en enda gång, med en enda partner där jag har reflekterat över huruvida hon var "trång" eller "normal".