• Anonym (Tjockisen)

Kvinnor! Vad är mest avtändande hos en man?

Jag och min partner har haft ett bra sexliv fram till för ett år sedan ungefär. Det senaste året har hon i princip aldrig tagit initiativ till sex och hon klagar jämt över hur ont hon har överallt så att jag inte ska få några idéer. Hon är en 34 årig vältränad tjej så det borde inte vara något allvarligt utan tror mest hon säger det där därför att hon inte vill bli för intim. Igår tog jag upp problemet med henne om att jag vill ha mer sex än henne. Då berättade hon efter ett tag att hon inte tänder på mig längre eftersom jag blivit tjock. Visst jag tränar inte lika ofta nu som innan jag träffade henne men är inte extremt överviktig. Mer än en tjock mage vad är det annars ni kvinnor finner fysiskt avtändande hos en man?

• Svar på tråden Kvinnor! Vad är mest avtändande hos en man?
  • Anonym (Inga lutheraner)

Ängsliga män i spandex som vill vara som alla andra och sliter ut sin kropp helt i onödan och äter tråkig nyttig mat. 

• Anonym (Haha så sant)
    Anonym (Inga lutheraner) skrev 2025-04-20 08:21:56 följande:

Ängsliga män i spandex som vill vara som alla andra och sliter ut sin kropp helt i onödan och äter tråkig nyttig mat. 

Du menar män som tränar för att bibehålla sin hälsa, rörlighet, energinivå och utseende? Ja, dom är riktigt avtändande.
  • Anonym (K)

Till sist och syvende, män med osympatisk insida. Det brukar röra sig om arrogans, misogyni, hat mot olika grupper dom inte gillar. Noll empati för svagare, bryr sig inte om barn, djur eller gamla. Personligheter som får det att krypa i kroppen av obehag när man träffar på dom här männen irl.

Konstigt nog så verkar dom här egenskaperna sammanfalla hos vissa. Kanske att dom inte passar i flocken rent genetiskt och då kan man hoppas att dom har svårigheter att föra sina gener vidare eftersom dom inte är bra för mänskligheten.

• Anonym (Linne)
    Anonym (Haha så sant) skrev 2025-04-20 06:47:21 följande:
    Kanske FLs mest ärliga inlägg jag läst.
    Tur att PMS bara brukar vara i ca en vecka då! ☺️
  • Anonym (Chef)
    Anonym (K) skrev 2025-04-20 08:42:07 följande:

Till sist och syvende, män med osympatisk insida. Det brukar röra sig om arrogans, misogyni, hat mot olika grupper dom inte gillar. Noll empati för svagare, bryr sig inte om barn, djur eller gamla. Personligheter som får det att krypa i kroppen av obehag när man träffar på dom här männen irl.

Konstigt nog så verkar dom här egenskaperna sammanfalla hos vissa. Kanske att dom inte passar i flocken rent genetiskt och då kan man hoppas att dom har svårigheter att föra sina gener vidare eftersom dom inte är bra för mänskligheten.

Många som driver landet och skapar jobb driv i samhället är de personerna, Så att flocken har att göra !
    Anonym (Haha så sant) skrev 2025-04-20 08:23:50 följande:
    Du menar män som tränar för att bibehålla sin hälsa, rörlighet, energinivå och utseende? Ja, dom är riktigt avtändande.
    Ja precis! Hellre en rökare med intressanta tankar. Jag bryr mig inte så mycket om utseende egentligen. Livet är kort för alla ändå. De flesta gamlingar som tränar verkar ha diverse skador och haltar fram i perioder.
  • Anonym (Haha så sant)
    Anonym (Inga lutheraner) skrev 2025-04-20 08:53:48 följande:
    Ja precis! Hellre en rökare med intressanta tankar. Jag bryr mig inte så mycket om utseende egentligen. Livet är kort för alla ändå. De flesta gamlingar som tränar verkar ha diverse skador och haltar fram i perioder.
    Då tänker vi olika, jag väljer hellre en person som tar hand om sig OCH har intressanta tankar. Menar du att en timmes träning varje dag utesluter intressanta diskussioner och tankar?
  • Anonym (Linne)
    Anonym (Chef) skrev 2025-04-20 08:52:16 följande:
    Många som driver landet och skapar jobb driv i samhället är de personerna, Så att flocken har att göra !
    Just främlingsfientlighet, misongyni och att inte bry sig om sina barn är inte särskilt utmärkande för drivande personer.

En övervikt för en viss arrogans kan nog finnas i den drivande gruppen. Men många är bara stenhårt målmedvetna och inte så känsliga, utan att vara direkt arroganta.
  • Anonym (Urk)

Bisexuella. Män i string och liknande.

• Anonym (K)
    Anonym (Chef) skrev 2025-04-20 08:52:16 följande:
    Nä, det är dom inte. Viss arrogans kan finnas men dom framgångsrika har den i så fall parad med en förmåga att få människor med sig. Jag skulle inte kunna utföra mitt jobb utan att vara respekterad och omtyckt, utan enad grupp funkar det inte. Man behöver en mångfald i flocken ja, men dom rent antisociala tillför inget.

Tänk istället en oattraktiv ilsken sd-man med låg inkomst som är illa omtyckt av båda könen så träffar du mer rätt. Inte till nån vidare nytta för något. Skulle vara för att visa svärtan som det positiva kan synas mot, det är ju inte ingenting. Men tråkigt för majoriteten som drabbas av dom här männen.
  • Plupp73

Är man inte kär eller älskar sin partner så finns alla upptänkliga anledningar i världen att inte ha sex. 
    Sedan har ju alla saker som de tänder mer eller mindre på, och större viktförändring kan vara en sådan faktor för en del människor. Och många tycker att det är attraktivt med partners som har en tränad kropp
    Sedan får du välja vad du gör med informationen....

Anonym (Haha så sant) skrev 2025-04-20 09:09:59 följande:
    Då tänker vi olika, jag väljer hellre en person som tar hand om sig OCH har intressanta tankar. Menar du att en timmes träning varje dag utesluter intressanta diskussioner och tankar?
    Är bara så trött på att den enda sanningen är träning, vad tränar alla inför egentligen? Det är såklart bra att röra på sig men det känns som om det går till överdrift, måste man göra plankan hela vägen upp till Kebnekajse för att impa på fikarasten härnäst? Är det ens hälsosamt? För mig personligen är det inte alls viktigt för attraktionen, det är något fåraktigt för mig med människor som köper trender till 100%. Om 10 år är det säkert något annat vi ska göra istället, då får gubbarna gå och köpa andra dyra prylar? de gubbarna är inte jag intresserad av i alla fall men de går ju hem hos de flesta så de har det nog väldigt bra. Kanske kan vara bra att veta att inte alla har samma smak i alla fall!
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Linne) skrev 2025-04-20 10:50:25 följande:
    Just främlingsfientlighet, misongyni och att inte bry sig om sina barn är inte särskilt utmärkande för drivande personer.

En övervikt för en viss arrogans kan nog finnas i den drivande gruppen. Men många är bara stenhårt målmedvetna och inte så känsliga, utan att vara direkt arroganta.
    Samma här, otroligt oattraktivt.
Svar på tråden Kvinnor! Vad är mest avtändande hos en man?