Inlägg från: Anonym (Inga lutheraner) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inga lutheraner)

Kvinnor! Vad är mest avtändande hos en man?

Ängsliga män i spandex som vill vara som alla andra och sliter ut sin kropp helt i onödan och äter tråkig nyttig mat. 

Anonym (Haha så sant) skrev 2025-04-20 08:23:50 följande:
    Du menar män som tränar för att bibehålla sin hälsa, rörlighet, energinivå och utseende? Ja, dom är riktigt avtändande.
    Ja precis! Hellre en rökare med intressanta tankar. Jag bryr mig inte så mycket om utseende egentligen. Livet är kort för alla ändå. De flesta gamlingar som tränar verkar ha diverse skador och haltar fram i perioder.
    Anonym (Haha så sant) skrev 2025-04-20 09:09:59 följande:
    Då tänker vi olika, jag väljer hellre en person som tar hand om sig OCH har intressanta tankar. Menar du att en timmes träning varje dag utesluter intressanta diskussioner och tankar?
    Är bara så trött på att den enda sanningen är träning, vad tränar alla inför egentligen? Det är såklart bra att röra på sig men det känns som om det går till överdrift, måste man göra plankan hela vägen upp till Kebnekajse för att impa på fikarasten härnäst? Är det ens hälsosamt? För mig personligen är det inte alls viktigt för attraktionen, det är något fåraktigt för mig med människor som köper trender till 100%. Om 10 år är det säkert något annat vi ska göra istället, då får gubbarna gå och köpa andra dyra prylar? de gubbarna är inte jag intresserad av i alla fall men de går ju hem hos de flesta så de har det nog väldigt bra. Kanske kan vara bra att veta att inte alla har samma smak i alla fall!
Svar på tråden Kvinnor! Vad är mest avtändande hos en man?