• Anonym (Vill bli bättre)

Stimulera A-punkten bäst?

Tips på hur jag stimulerar A-punkten bäst men fingrar och även med penis?

hur lång penis Bör man ha? Och ska man göra korta stötar långt in eller långa stötar?

• Svar på tråden Stimulera A-punkten bäst?
  • Anonym (Vill bli bättre)

De finns flera punkter och zoner som ger orgasm.

• Anonym (Kvinna)

För mig funkar det bäst om min man ligger helt stilla och jag rör mig med små små rörelser, då kan man kolla åt där och det blir helt enormt skönt. 

Min man är normalstor, räcker gott. 

Det viktiga för mig är
    som sagt att det är lugnt och stilla och jag som rör mig. vi ligger sked, bästa ställningen för detta! 

• Anonym (Elin)

Finns ingen speciell punkt i fittan , inte va jag känt iaf 

• XDX
    Anonym (Vill bli bättre) skrev 2025-04-21 20:51:42 följande:
    Stimulera A-punkten bäst?

Tips på hur jag stimulerar A-punkten bäst men fingrar och även med penis?

hur lång penis Bör man ha? Och ska man göra korta stötar långt in eller långa stötar?

Efter mycket uppvärmning för att se till att hon är ordentligt upphetsad och genom att försiktigt gå djupare och djupare tills jag känner att jag precis börjar komma i kontakt med livmoderhalsen. Därifrån, beroende på vad hon tycker är skönt och bekvämt, slutar jag att gå djupare och bara fortsätter, eller backar lite och fortsätter där. 

Jag är svagt uppåtböjd och får bra kontakt med A-området i ställningar med ansikte mot ansikte. Vore jag istället nedåtböjd gissar jag att omvänd ställning funkar bättre för a-området. 

Vill jag/hon öka trycket på a-området är det bara att justera penetrationsvinkeln så att trycket ökar. Att hon "twerkar" ger tryckpulser. 

Hoppas det var begripligt. Det hela är väldigt enkelt och logiskt. 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fetta?) skrev 2025-04-24 23:46:05 följande:

Vad är det?

Området runt livmoderhalstappen. Den punkt tjejer njuter av när schlager ör perfekt lagom att det gör inte ont men den känns när den bottnar
  • Anonym (?)
    Anonym (Kille) skrev 2025-04-25 15:07:32 följande:
    Området runt livmoderhalstappen. Den punkt tjejer njuter av när schlager ör perfekt lagom att det gör inte ont men den känns när den bottnar
    Vilken schlager funkar bäst? Kanske något med Siw Malmkvist eller rent av Roger Pontare?
  • Anonym (Fetta?)
    Anonym (Kille) skrev 2025-04-25 15:07:32 följande:
    Ok, jag har mer koll på A-laget, men fetta är såklart lattjo.
Svar på tråden Stimulera A-punkten bäst?