Lämna eller kämpa?
Har bara varit utsatt för otrohet en gång, inte fysisk sådan men chattande, den andra mannen som min fru hade kontakt med bodde i annat land men det tog hårt ändå då hon utelämnade personliga saker om oss till den mannen.Idag är allt bra igen och han är historia för oss båda tack och lov,
Jag funderar hur andra tänker, En del säger dumpa henne/honom vid otrohet och visst det är ju en tanke men har man mycket fint tillsammans under många år känner jag hellre att jag vill kämpa för den jag har och vinna mot inkräktaren istället. Givetvis väljer den som är otrogen men jag bränner inte mina broar genom att kasta ut min fru om det händer, istället försöker jag kämpa för att få de andra ur våra liv.
Vad tänker ni? Jag skulle se det som en hemsk förlust att tappa min fru trots ett snedsteg, för mig är det en större seger att lappa ihop det trasiga och gå vidare än att kicka ut henne men det beror såklart på om man kan lita på sin partner i framtiden.
Kan dock säga att det var underbart att få ringa upp denna man med min fru bredvid (hon ringde så han trodde väl det skulle bli videosex eller nåt sen kom jag in i bilden och kysste henne och vi sa att du är historia nu. sen la hon på och blockade idioten en gång för alla och nej hon är helt öppen med sin telefon, hon har ingen kontakt idag.