• Jhannis

Förrädarna på Tv 4. Torsdagen den 24/4-25

I morgon Torsdag startar det spännande programmet Förrädarna. Hoppas att vi blir många här som pratar om deltagarna i programmet.

Välkommen..... OBS! inga spoilers är tillåtet.

• Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Torsdagen den 24/4-25
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-16 20:57:48 följande:
    Ja det är det på sätt och vis. Uppdragen är mer spännande, det händer massor. Programledaren säger även i varje avsnitt att om en eller fler förrädare är med i finalen då kommer dom/den personen få hela vinstsumman.

Men annars är det likadant.
    Okej, tack för info😁
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-06-23 21:18:05 följande:
    Okej, tack för info😁
    Värt att Strema Skrattande
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-06-16 20:57:48 följande:
    Ja det är det på sätt och vis. Uppdragen är mer spännande, det händer massor. Programledaren säger även i varje avsnitt att om en eller fler förrädare är med i finalen då kommer dom/den personen få hela vinstsumman.

Men annars är det likadant.
    Jag tycker att deras programledare är trist dock.
    Har sett hela säsongen nu på play.

Har du sett klart och vet vem/vilka som vann?
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2025-06-30 09:29:16 följande:

Låter inget vidare
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-06-30 09:29:16 följande:

Jag tycker att Australien Robinson program ledaren är 100 gånger bättre än våra Svenska programledare. Han hejar och försöker alla att kämpa på. Det som leder Svenska Robinson står bara tyst och glor på.

Nej jag har inte sett alla avsnitt och vill inte bli spoilad.
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-07-04 11:35:26 följande:
    Jag tycker att Australien Robinson program ledaren är 100 gånger bättre än våra Svenska programledare. Han hejar och försöker alla att kämpa på. Det som leder Svenska Robinson står bara tyst och glor på.

Nej jag har inte sett alla avsnitt och vill inte bli spoilad.
    Håller med om att Survivor är mycket bättre vår svenska Robinson.  Vi följer den senast släppta säsongen på tv4play. Har du någon favorit? Jag gillar Myles, vore jättekul om han vann hela alltet.

Självklart spolar jag inte!
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-07-04 11:43:50 följande:
    Håller med om att Survivor är mycket bättre vår svenska Robinson.  Vi följer den senast släppta säsongen på tv4play. Har du någon favorit? Jag gillar Myles, vore jättekul om han vann hela alltet.

Självklart spolar jag inte!
    Robinson Australien har tävlingar som deltagarna verkligen får visa sin styrka och hjärna. Svenska Robinson går ut på att bara lägga pussel. Mesigt i Svenska Robinson.

Jag gillar Myles och om han heter Klein eller nåt sånt...Killen med alltid så gott humör. Gillade också Laura, men hon åkte ut. Karin är också en fin person. 

Däremot gillar jag inte Sara och Logan eller A-J och Paul.
  • BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-07-04 11:56:39 följande:
    Robinson Australien har tävlingar som deltagarna verkligen får visa sin styrka och hjärna. Svenska Robinson går ut på att bara lägga pussel. Mesigt i Svenska Robinson.

Jag gillar Myles och om han heter Klein eller nåt sånt...Killen med alltid så gott humör. Gillade också Laura, men hon åkte ut. Karin är också en fin person. 

Däremot gillar jag inte Sara och Logan eller A-J och Paul.
    Klein vet jag inte vem du kan mena... har du sett de gamla säsongerna där George var med? Han var med i två säsonger. Myles är lite som hann, som vi höll på George!

Gillat inte heller Zara och Logan. A-J har jag börjat ändra uppfattning om,  han är nog rätt ok ändå. Pauli var det mest synd om.

Karin tycker jag mest är som en orm... opålitlig. 

Spännande är det iallafall!
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-07-04 14:06:01 följande:
    Klein vet jag inte vem du kan mena... har du sett de gamla säsongerna där George var med? Han var med i två säsonger. Myles är lite som hann, som vi höll på George!

Gillat inte heller Zara och Logan. A-J har jag börjat ändra uppfattning om,  han är nog rätt ok ändå. Pauli var det mest synd om.

Karin tycker jag mest är som en orm... opålitlig. 

Spännande är det iallafall!
    Kommer inte i håg hans namn, men han har vunnit två gånger immunitetshalsbandet. 
    Jag har tittat på alla säsonger av Robinson Australien, men kommer inte i håg det namnet.
    Håller med dig om att A-J  är rätt så ok, men litar ändå inte på han. Karin verkar fin, men som du säger så är hon opålitlig.

Pauli får skylla sig själv när han drar sig undan klart han blir typ utfryst.

Ja jag tycker att det är spännande.
  • Jhannis

Killen som heter Kaelan menade jag....Siter och tittar nu. Han verkar alltid glad och snäll med alla....Han har vunnit nu tre immunitets tävlingar och jag hoppas han eller Myles vinner.

• Jhannis

Har tittat klart Robinson Australien och måste säga att tävlingarna och immunitets tävlingarna kräver styrka och modighet  som heter duga. Aldrig att Robinson Sverige skulle få ha sådana tävlingar för svenskarna är för svaga att ha det tävlingar som gjordes.

Den som vann var smart och lurig. Jag hade hoppats att den som var kvar med han hade vunnit.

• BeautifulLiz
    Jhannis skrev 2025-07-10 21:39:52 följande:

Har tittat klart Robinson Australien och måste säga att tävlingarna och immunitets tävlingarna kräver styrka och modighet  som heter duga. Aldrig att Robinson Sverige skulle få ha sådana tävlingar för svenskarna är för svaga att ha det tävlingar som gjordes.

Den som vann var smart och lurig. Jag hade hoppats att den som var kvar med han hade vunnit.

Min favorit vann, såg precis klart!
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-07-12 18:07:21 följande:
    Min favorit vann, såg precis klart!
    Vet att det var din favorit och ja han var smart, men Kaelan vann 6 immunitetstävlingar var snäll genom hela programmet. Så min önskan hade varit att han vann. Men helt klart att Mayles var en värdig vinnare.
Svar på tråden Förrädarna på Tv 4. Torsdagen den 24/4-25