• Anonym (prostatan)

Frågor kring prostatastimulering

Hej.

Jag är nyfiken det här med prostatastimulering. Det ska ju vara vad jag förstått otroligt skönt men något man pratar mycket lite om då det är tabu-belagt.

Men till er som prövat: Vad har ni att säga om det? På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis? Och jag är väldigt känslig, är det lika samma när man stimulerar prostatan, eller blir man mer uthållig?

Sen är ju frågan, vilka leksaker rekommenderas för en nybörjare? Finns ju intressanta grejer som även stimulerar mellangård och har fjärrkontroll, eller är det bättre med någon stav?
    Och hur funkar det om man har sex samtidigt?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering
  • Anonym (prostatan)
    Anonym (Analskönt) skrev 2025-04-24 16:12:27 följande:

Det är en helt annan typ av känsla att få prostatan masserad om det görs rätt.
    För mig känns det som precis när man är på väg att komma, men det bara fortsätter och fortsätter. Om man inte rör kuken samtidigt så rinner liksom sperman ur kuken men jag sprutar inte som när jag runkar eller ligger med någon. Sök på "prostate massage" på någon sida med vuxenfilm så ser du vad jag menar.
    Om man sedan kombinerar detta med t ex en avsugning så kan man få sjukt sköna och långa orgasmer med mycket sperma.

Om du skall prova själv så rekommenderar jag en stav som är utformad för detta.
    De brukar ha en böj precis vid toppen, så att man kommer åt prostatan enkelt.

Det låter ju fantastiskt. Det måste prövas med andra ord. Tack för fin respons.
  • Anonym (prostatan)
    Anonym (Bi kille) skrev 2025-04-24 16:53:34 följande:
    Om hon är öppen för det och är ok med o slicka dig i analen. Föra in ett finger med massa glidmedel (mängder!) Bara o testa er fram. 

Ska ni köpa leksaker så köp en med bred bas så inget åker on o inte kommer ut. (Viktigt) bi sexuell är du inte flr att du gillar analstimulering. För det måste du tända på killar också 😉
    Kanon, då vet jag lite vad vi ska kolla på.
     Angående bi-biten så var det egentligen en bisats till ämnet. Anledning jag är nyfiken är att hon gillar tre-kant med två män och även två kvinnor och när man är i en sådan situation så kan det finnas fler möjligheter till njutning om man är öppen.
  • Anonym (Bi kille)
    Motherinlaw skrev 2025-04-26 01:38:52 följande:

Ledsamt med alla dömande tummen ner av trångsynta människor. 

Ignorera dom. Finns folk som roar sig med o enbart trycka tummen ner
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-26 09:38:13 följande:
    Kanon, då vet jag lite vad vi ska kolla på.
     Angående bi-biten så var det egentligen en bisats till ämnet. Anledning jag är nyfiken är att hon gillar tre-kant med två män och även två kvinnor och när man är i en sådan situation så kan det finnas fler möjligheter till njutning om man är öppen.
    Tänder du på män? Kukar och nyfiken på o suga kuk och rida en kuk aa möjligtvis binyfiken/sexuell. Annars ser jag dig mer som hetro som gillar att bli stimulerad analt :)
  • Sk007

Jag är ganska uthållig vid "vanligt" sex. Får jag prostatan stimulerad kommer jag dock väldigt snabbt, utom när det är för hårt, då kommer jag inte alls.

• Anonym (Man)

Lånade min tjejs dildo en gång och satte fast och använde den i duschen. Jag kom inte då, men shit, jag blev typ knäsvag. Helt säker på att det går att träna upp känslan av att något åker in och ut ur en. 

Att vi män har en prostata som sitter där och som känns rätt gött när den masseras kan jag bekräfta. 

• Anonym (prostatan)
    Anonym (Bi kille) skrev 2025-04-26 11:04:43 följande:
    Tänder du på män? Kukar och nyfiken på o suga kuk och rida en kuk aa möjligtvis binyfiken/sexuell. Annars ser jag dig mer som hetro som gillar att bli stimulerad analt :)
    Jag lockas av tanken att bli stimulerad av och stimulera en annan man om jag är med tjejen samtidigt. Både oralt, och med händer, eventuellt även att bli påsatt. Tror dock det skulle vara svårare med enbart en annan kille. Vet att tjejen skulle gå igång på det oxå så det ger det ju lite extra. Men det får tiden utvisa. Men ett stort tack för bra tips och idéer.
  • Anonym (prostatan)
    Anonym (Man) skrev 2025-04-26 11:45:17 följande:

Lånade min tjejs dildo en gång och satte fast och använde den i duschen. Jag kom inte då, men shit, jag blev typ knäsvag. Helt säker på att det går att träna upp känslan av att något åker in och ut ur en. 

Att vi män har en prostata som sitter där och som känns rätt gött när den masseras kan jag bekräfta. 

Låter ju härligt ändå. Men du har inte expremiterat mer efteråt?
  • Anonym (prostatan)
    Sk007 skrev 2025-04-26 11:12:15 följande:

Jag är ganska uthållig vid "vanligt" sex. Får jag prostatan stimulerad kommer jag dock väldigt snabbt, utom när det är för hårt, då kommer jag inte alls.

Aha, ok. Kan tänka mig att vi är olika person till person oxå verkar det som. Upplever du det lättare/svårare att ladda om efter du kommit?
  • Sk007
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-26 12:46:05 följande:
    Aha, ok. Kan tänka mig att vi är olika person till person oxå verkar det som. Upplever du det lättare/svårare att ladda om efter du kommit?
    Vid normal orgasm har jag väldigt svårt att ladda om. 
    Har analorgasmen varit hyffsat lugn så går det bra att ladda om, särskilt om någon annan är drivande.
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-23 23:01:56 följande:
    Frågor kring prostatastimulering

Hej.

Jag är nyfiken det här med prostatastimulering. Det ska ju vara vad jag förstått otroligt skönt men något man pratar mycket lite om då det är tabu-belagt.

Men till er som prövat: Vad har ni att säga om det? På vilket sätt skiljer det mot stimulering av penis? Och jag är väldigt känslig, är det lika samma när man stimulerar prostatan, eller blir man mer uthållig?

Sen är ju frågan, vilka leksaker rekommenderas för en nybörjare? Finns ju intressanta grejer som även stimulerar mellangård och har fjärrkontroll, eller är det bättre med någon stav?
    Och hur funkar det om man har sex samtidigt?

Tacksam för svar.

Hoppas ni finner njutningen i det båda 2 av detta. Det är en helt ny värld av njutning och det går o göra ganska mycket där ni båda kan njuta med strapons. Vibrerande buttplugs via trådlös kontroll osv. Ha en skön sommar. ;)
  • Anonym (Man)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-26 12:44:16 följande:
    Låter ju härligt ändå. Men du har inte expremiterat mer efteråt?
    Jo, vid några tillfällen men det krävs tid, glid och avslappning. Har inte fått sk handsfree orgasm av penetrationen enbart men tar jag ett runktag eller två är det kört. 
  • Sk007
    Anonym (Man) skrev 2025-04-26 16:31:14 följande:
    Jo, vid några tillfällen men det krävs tid, glid och avslappning. Har inte fått sk handsfree orgasm av penetrationen enbart men tar jag ett runktag eller två är det kört. 
    För min del tog det en del "övning" innan jag kunde slappna av såpass att orgasmen kom av sig själv.
    Men när jag väl tog mig över den tröskeln så har jag haft ganska lätt för att få handsfree-orgasmer.
  • Anonym (Bi kille)
    Sk007 skrev 2025-04-26 18:31:49 följande:
    För min del tog det en del "övning" innan jag kunde slappna av såpass att orgasmen kom av sig själv.
    Men när jag väl tog mig över den tröskeln så har jag haft ganska lätt för att få handsfree-orgasmer.
    Låter jätte trevligt. Vill med kunna slappna av såpass
  • Anonym (Nja)

Testat några ggr, gav mig absolut ingenting. Vi män är väl som kvinnor, allt funkar inte på alla.

• Anonym (Analskönt)

I början kände jag heller inget annat än att vara nödig typ.
    Men så var jag med en man som kom åt precis rätt och då kom jag utan att stimulera kuken. Grejen var att det bara fortsatte så länge han fortsatte.
    Efter det så visste jag vad jag skulle göra för att det skall kännas bra.
    Det behöver verkligen inte vara något grovt utan formen är viktigare.
    Prostatan sitter ju ungefär 5-6 cm in och upp mot magen/framsidan.
    Man får vara lite försiktig för trycker man för hårt så gör det bara ont.
    Själv så tycker jag att det ibland är svårt att hålla en jämn och skön takt om man använder dildo på sig själv pga av att när det blir riktigt skönt så tappar man takten lite.
    Bästa är när någon masserar med finger eller liten dildo samtidigt som man blir avsugen..... Fasen, nu blev man ju sugen igen Hahaha

• Anonym (Man)
    Anonym (Nja) skrev 2025-04-27 08:29:11 följande:

Testat några ggr, gav mig absolut ingenting. Vi män är väl som kvinnor, allt funkar inte på alla.

Så kan det vara men jag tänker även att det är precis som för kvinnorna, att man måste lära sig, ha tid och tålamod mm för att det ska fungera. Inte som för oss män när det kommer till runka när vi kan attack-runka tills vi kommer. Eller så kan jag göra, jag kan i princip tvinga fram en orgasm utan att vara kåt- det tror jag inte min tjej kan och så kan jag tänka mig att det inte går med prostataorgasmer heller. 
Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering