Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Frågor kring prostatastimulering

Lånade min tjejs dildo en gång och satte fast och använde den i duschen. Jag kom inte då, men shit, jag blev typ knäsvag. Helt säker på att det går att träna upp känslan av att något åker in och ut ur en. 

Att vi män har en prostata som sitter där och som känns rätt gött när den masseras kan jag bekräfta. 

• Anonym (Man)
    Anonym (prostatan) skrev 2025-04-26 12:44:16 följande:
    Låter ju härligt ändå. Men du har inte expremiterat mer efteråt?
    Jo, vid några tillfällen men det krävs tid, glid och avslappning. Har inte fått sk handsfree orgasm av penetrationen enbart men tar jag ett runktag eller två är det kört. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nja) skrev 2025-04-27 08:29:11 följande:

Testat några ggr, gav mig absolut ingenting. Vi män är väl som kvinnor, allt funkar inte på alla.

Så kan det vara men jag tänker även att det är precis som för kvinnorna, att man måste lära sig, ha tid och tålamod mm för att det ska fungera. Inte som för oss män när det kommer till runka när vi kan attack-runka tills vi kommer. Eller så kan jag göra, jag kan i princip tvinga fram en orgasm utan att vara kåt- det tror jag inte min tjej kan och så kan jag tänka mig att det inte går med prostataorgasmer heller. 
Svar på tråden Frågor kring prostatastimulering