Varför är tjejer så elaka?
Jag har haft otur med tjejer i mitt liv. Jag har blivit kallad ful. Jag har fått SMS efter sex att jag har liten penis. Varför skriver man ens såhär? Som om jag inte redan visste om det...
Jag har haft otur med tjejer i mitt liv. Jag har blivit kallad ful. Jag har fått SMS efter sex att jag har liten penis. Varför skriver man ens såhär? Som om jag inte redan visste om det...
Många kvinnor väljer hellre tuffa kriminella män med tatueringar och hårt yttre före de snälla , ödmjuka , poetiska männen och sedan sitter de på Haningen pizzeria efter 40 när de haft sin storhetstid och undrar vad som hände. . . Men det ska tilläggas att detta bara är i Sverige. Utomlands är även snygga tjejer trevliga, ex Italiten. Där har de inte storhetsvansinne som i Sverige. Mitt råd ? Sök dig utomlands. OBS naturligtvis finns det bra och förnuftiga svenska kvinnor som haft förståendet att välja en fin , ödmjuk man - min tex. Men det är mycket skit där ute bland svenska kvinnor så inget jag skulle välja om jag vore singel idag. Lycka till.
Skaffa lite ryggrad.Neh alla kvinnor är inte hemska.
EN tjej har kommenterat din kuk och du undrar varför tjejer som grupp i allmänhet är elaka?
Kvinnor lär sig från männen ,och därför blir dom otrevliga .
Jag är själv tjej och jag får ofta höra att jag är trevlig så dra inte alla tjejer över samma kam
Det där stämmer, skandinaver av båda könen har generellt bra rykte utomlands, men man blir lätt hemmablind.
Det finns bra och dåliga människor i alla länder.
Det där stämmer, skandinaver av båda könen har generellt bra rykte utomlands, men man blir lätt hemmablind.
Det finns bra och dåliga människor i alla länder.
Har du varit taskig mot dem på något sätt eller vad är det frågan om? Så de måste trycka till dig. Ska iofs inte spela nån roll men.
Om inte, vad är det med folk! Säg tex ?ta ut ditt dåliga självförtroende på någon annan, hade du mått bra hade du inte behövt se ner på andra? eller nåt sånt, stå på dig.
Från andra länder? Är det det vanligaste? Eh nej.
Vet inte vad du träffat för tjejer som inte varit snälla.
Fast jag kan också bli kaxig, om killen är det.
Jag får skriva samma som jag skriver till kvinnor som alltid lyckas få ihop det med puckade män. Den gemensamma faktorn är du. Av någon anledning väljer du och elaka personer varamdra. Elaka personer dras till slagpåsar som inte gör motstånd. De älskar att kunna få makt över andra.
Varför du dras till de elaka personerna vet bara du själv. Finns det någon gemensam egenskap de har som attraherar dig? Har du vuxit upp med elakhet omkring dig och känner dig därför hemtam med den personlighetstypen?
Att anledningen till att just du drabbas är du själv betyder inte att de elaka inte gör fel. De är idioter. Men om du kan klura ut varför du hamnar med dem kan du kanske hitta sätt att undvika dem.
Nej,finns det en man med stor käft ,då är det som gäller