• Anonym (Petig)

Hur säger man till om mustascheen?

Min chef har odlat mustasch och jag tycker inte det är snyggt. Han passar i skägg och mustasch och utan...men inte bara den här mustaschen. Grejen är att han ser väldigt bra ut egentligen men mustaschen förstör helt. Skulle jag tänka som en kille så är han en nia utan den men med den är han en etta.

• Svar på tråden Hur säger man till om mustascheen?
  • Anonym (Petig)
    Anonym (S) skrev 2025-05-01 23:53:21 följande:

I samma stund som han påpekar din vikt.

Några kilon för mycket men de sitter på rätt ställen...inte känslig för det. Testar med sänkt concerta nu och det ökar aptiten. 
  • Anonym (Gernet)
    Anonym (Petig) skrev 2025-05-02 23:27:27 följande:
    Några kilon för mycket men de sitter på rätt ställen...inte känslig för det. Testar med sänkt concerta nu och det ökar aptiten. 
    Ett sätt att balansera sin energinivå är också lite motion varje dygn. Det behöver inte vara "maratonlöpning" utan bara något som ger lite pulshöjning och lite svettning en stund.
  • Anonym (M)
    Anonym (Petig) skrev 2025-05-02 23:27:27 följande:
    Concerta ökar inte aptiten. Tvärtom kan ge viktnedgång pga att man tappar aptiten. 
  • Anonym (Gernet)
    Anonym (M) skrev 2025-05-03 11:19:41 följande:
    Concerta ökar inte aptiten. Tvärtom kan ge viktnedgång pga att man tappar aptiten. 
    ?
  • Anonym (M)
    Anonym (Gernet) skrev 2025-05-03 12:05:25 följande:
    ?
    Vad var det du inte förstod? 

Ts tror att conerta ger ökat aptit. Detta stämmer inte då det är tvärtom, aptiten minskas. Dvs man tappar aptiten vilket kan ge viktnedgång. 
  • Anonym (Gernet)

Det var sänkt Concerta som ökade aptiten för TS, vilket är helt i iinje med vad du skriver. Det fanns ingen anledning att kommentera TS på det.

• Anonym (M)
    Anonym (Gernet) skrev 2025-05-03 12:55:15 följande:

Det var sänkt Concerta som ökade aptiten för TS, vilket är helt i iinje med vad du skriver. Det fanns ingen anledning att kommentera TS på det.

Nej, det är fortfarande tvärtom. Concerta, oavsett dos, ökar aldrig aptiten. 
  • Anonym (Men alltså)
    Anonym (M) skrev 2025-05-03 13:25:46 följande:
    Nej, det är fortfarande tvärtom. Concerta, oavsett dos, ökar aldrig aptiten. 
    Men iom att ts nu tar en LÄGRE dos så kanske aptiten ökat mot hur den var innan?
  • Anonym (M)
    Anonym (Men alltså) skrev 2025-05-03 13:40:44 följande:
    Men iom att ts nu tar en LÄGRE dos så kanske aptiten ökat mot hur den var innan?
    Concerta fungerar inte så. Så nej. 
  • Anonym (Men alltså)
    Anonym (M) skrev 2025-05-03 15:04:39 följande:
    Concerta fungerar inte så. Så nej. 
    Och du vet hur den fungerar för TS?
  • Anonym (M)
    Anonym (Men alltså) skrev 2025-05-03 15:53:07 följande:
    Och du vet hur den fungerar för TS?
    Ja, så länge ts är en människa vilket jag är 99,99% säker att hon är. 
  • Anonym (Men alltså)
    Anonym (M) skrev 2025-05-03 16:05:30 följande:
    Ja, så länge ts är en människa vilket jag är 99,99% säker att hon är. 
    Och jag vet av erfarenhet att det kan fungera precis så som ts säger.
Svar på tråden Hur säger man till om mustascheen?