• Blommanc

Plus på stickan 5-6 dagar efter ägglossning?

Hej! Vi har försökt bli gravida med vårt 3e barn nu i 5 månader. Jag har pcos och ganska korta menscyklar, mellan 23-26 dagar. Min senaste mens började 17 april, jag hade äggviteflytningar 27/4 och idag kunde jag inte stå emot att ta ett test (testnarkoman här 😂) och jag ser ett svagt svagt svagt streck?! Kan man få det såhär tidigt? 😂

• Svar på tråden Plus på stickan 5-6 dagar efter ägglossning?
  • Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-05 11:16:52 följande:
    Tog ett test imorse men syns lika svagt fortfarande... Så frustrerande 😂 ska köpa ett annat märke och se om det syns något där.
    Håller tummarna för oss!! 🥰
    Haha tusan! Köp ett clearblue tidigt! de gjorde jag med första ungen, då rfsu visade inget sen köpte jag clearblue då jäklar! Jaa håller tummarna!!😊
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-05 18:13:44 följande:
    Haha tusan! Köp ett clearblue tidigt! de gjorde jag med första ungen, då rfsu visade inget sen köpte jag clearblue då jäklar! Jaa håller tummarna!!😊
    Köpte på mig massa test på apoteket innan, det var inte billigt kan jag säga 😂 tog ett clearblue tidigt nu (inte kissat på ca 4 timmar). Såhär såg det ut inom den tiden som står på paketet. Har fått såna streck innan när jag kollat efter att testet torkat, men nu var det efter ca 5 minuter ???? syns dock lite bättre i verkligheten 

• Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-05 18:30:40 följande:
    Köpte på mig massa test på apoteket innan, det var inte billigt kan jag säga 😂 tog ett clearblue tidigt nu (inte kissat på ca 4 timmar). Såhär såg det ut inom den tiden som står på paketet. Har fått såna streck innan när jag kollat efter att testet torkat, men nu var det efter ca 5 minuter ???? syns dock lite bättre i verkligheten 

Men hallå!! Det är ju positvit jag ser ju😍😍
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-05 19:33:37 följande:
    Men hallå!! Det är ju positvit jag ser ju😍😍
    Jag vågar inte hoppas på det ännu 😂 när jag tagit de testerna innan har det visat ett sånt streck när testet har torkat. Vet inte varför jag köpte de egentligen 😂 nu visade det ju ett streck inom 10 minuter visserligen 😂 men har köpt digitalt test också. Men det väntar jag med att ta så jag inte använder det i onödan 🙈 
  • Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-05 19:40:18 följande:
    Jag vågar inte hoppas på det ännu 😂 när jag tagit de testerna innan har det visat ett sånt streck när testet har torkat. Vet inte varför jag köpte de egentligen 😂 nu visade det ju ett streck inom 10 minuter visserligen 😂 men har köpt digitalt test också. Men det väntar jag med att ta så jag inte använder det i onödan 🙈 
    Haha jag fattar! Man är så desperat på ett sätt när man väl börjar testa😂😂 men åh när tänker du köra digitalt? 🙈
  • Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-05 19:40:18 följande:
    Förresten första testerna du tog kort på i början då använder du ett visst program eller redigering för att se strecket tydligare, vad heter det? Vill testa med mina test🙈
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-05 20:06:36 följande:
    Haha jag fattar! Man är så desperat på ett sätt när man väl börjar testa😂😂 men åh när tänker du köra digitalt? 🙈
    Haha ja man blir verkligen desperat 😂 jag tänkte ta ett digitalt test på torsdag, om strecken på de andra testerna blir tydligare 🙈

Appen jag använde för redigering heter "negative image" 🥰
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-05 20:08:06 följande:
    Förresten första testerna du tog kort på i början då använder du ett visst program eller redigering för att se strecket tydligare, vad heter det? Vill testa med mina test🙈
    Du får gärna lägga upp bilderna här i tråden, vill se 😍
  • Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-05 20:52:35 följande:
    Du får gärna lägga upp bilderna här i tråden, vill se 😍

• Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-05 21:19:42 följande:

Jo men jag tycker att jag ser en skugga på ditt test också!! 😍

Jamen jag med!! Haha i morse syntes inget å nu tog jag ett å då ser jag en svag skugga igen😂
  • Anonym (Nanna)

Hur går det har du testat nåt mer? Jag har testat idag med tycker jag ser en svag skugg men vettefan? blodsmak i munnen idag😅

• Anonym (Hanna)

Förlåt blir lite smått galen på sånnahär trådar. Varför köper ni inte ett digital testa tidigt-test från Clearblue? Då får ni svaret direkt och slipper analysera streck. ❤️ 

• Anonym (Nanna)
    Anonym (Hanna) skrev 2025-05-07 14:14:58 följande:

Förlåt blir lite smått galen på sånnahär trådar. Varför köper ni inte ett digital testa tidigt-test från Clearblue? Då får ni svaret direkt och slipper analysera streck. ❤️ 

Vad tråkigt att du känner så? vi har bara en dialog mellan varandra å om och hur vi testar😊
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-07 12:11:31 följande:

Hur går det har du testat nåt mer? Jag har testat idag med tycker jag ser en svag skugg men vettefan? blodsmak i munnen idag😅

Det blev tyvärr ett tidigt missfall för min del 🥺 fick en blödning igår, på cykeldag 20, minst 5 dagar innan min bim... Bara nya tag igen

Hur har det gått för dig? ❤️
  • Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-08 11:00:17 följande:
    Det blev tyvärr ett tidigt missfall för min del 🥺 fick en blödning igår, på cykeldag 20, minst 5 dagar innan min bim... Bara nya tag igen

Hur har det gått för dig? ❤️
    Nej vad säger du? 😩 så himla tråkigt!! Du är säker på att det var missfall å inte tidig mens då? ❤️ 

jag tog ett test i morse som visade svagt positivt men ska köpa clearblue early i helgen så får vi se 🙈
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-08 11:20:36 följande:
    Nej vad säger du? 😩 så himla tråkigt!! Du är säker på att det var missfall å inte tidig mens då? ❤️ 

jag tog ett test i morse som visade svagt positivt men ska köpa clearblue early i helgen så får vi se 🙈
    Ja jag är rätt säker på det eftersom jag fick ett svagt streck på ett test och hade symptom 😩❤️

Åh spännande! Har du bild på testet från imorse? 😍 Vä

Håller tummarna för dig 😍
  • Anonym (Nanna)
    Blommanc skrev 2025-05-08 18:40:48 följande:
    Ja jag är rätt säker på det eftersom jag fick ett svagt streck på ett test och hade symptom 😩❤️

Åh spännande! Har du bild på testet från imorse? 😍 Vä

Håller tummarna för dig 😍
    Jag är gravid🙏😍
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-10 16:18:30 följande:
    Jag är gravid🙏😍
    Nej men sluta!! Stort stort grattis till dig!! 😍😍
  • Blommanc
    Anonym (Nanna) skrev 2025-05-10 16:18:30 följande:
    Jag är gravid🙏😍
    Hej! Nyfiken tjej här! Hur har det gått? 😍
Svar på tråden Plus på stickan 5-6 dagar efter ägglossning?