• Ireallylikeher

Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?

Om jag och kvinnan som jag är kär i blir ihop och hon ska sova över hos mig, bör jag då ha en extra madrass på golvet som jag kan sova på så att hon kan sova i min säng om hon ännu inte känner sig redo att sova i samma säng som mig? Givetvis så kan jag ju ha en madrass förberedd, men tänk om hon vill sova bredvid mig direkt och undrar varför jag har tagit fram madrassen?

Jag har aldrig legat i samma säng som en flickvän förut och funderar mycket på hur det skulle kännas. Jag tror att vi kanske först skulle ligga stilla och fundera på vad vi skulle säga till varandra i sängen. Det skulle säkerligen kännas varmt och mysigt att ha henne bredvid mig i nattlinne eller vad hon nu skulle ha på sig. Kanske skulle vi då ta varandras händer under täcket och le mot varandra.

• Svar på tråden Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?
  • Anonym (Modern dejting)
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 21:29:04 följande:
    Haha, jaså? :)
    Japp, exakt den åldern. Oskuld också?
  • Ireallylikeher
    Anonym (Modern dejting) skrev 2025-05-03 21:38:12 följande:
    Japp, exakt den åldern. Oskuld också?
    Ja, jag är oskuld. Huruvida hon är det eller ej har jag ingen aning om.
  • Ireallylikeher
    Anonym (H) skrev 2025-05-03 21:35:16 följande:

Fråga henne.

Ja, går hon med på att sova över hos mig vid ett förhållande mellan oss så borde hon väl också vara beredd på frågor om sovplats.
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 21:39:37 följande:
    Ja, jag är oskuld. Huruvida hon är det eller ej har jag ingen aning om.
    Nej, jag vet. Du chattar bara allmänt.

30 och bara en madrass. Borde du inte kommit längre? Ingen gästsäng? Bäddsoffa? Oskuld vid 30 liksom. Vad jobbar du med?
  • Anonym (Kim)

Men slappna av. Du är ju flera steg framåt mot var ni är. Fokus på här och nu istället. Tänk igen det pratiska med nattgäst men inte mer. Har du en smal säng kan det bli lite väl intimt om ni bara kommit till first base. 

Generella råd och nytvättade sängkläder. Riktiga kuddar och täcken. Se till att ha handduk framlagd till henne. Kanske Tom en ny tandborste. Lättillgängligt toapapper. Se till att lägenheten är hyfsat nystädad. Kylskåpet med sådant som kan bli en frukost. Varför inte ha en flaska bubbel i kylen. Behöver inte vara något dyrt. Kommunikation är det viktiga i allt. Fråga och berätta. Bättre du säger att du inte riktigt vet hur du ska bete dig. Be om vägledning. Sitt inte där stirrade blick med tunghäfta och handsvett. 

• Anonym (Maria)
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 21:28:33 följande:
    Vi umgås inte jätteofta, men då och då. Vi är inte så nära, men jag hoppas få lära känna henne bättre.
    Hur ofta då? Umgås du så du lär känna henne och kan bjuda ut henne?
  • Anonym (234)

Först vill jag säga att jag tycker att många här är lite nedlåtande när det kommer till ?30 år och oskuld?.
    Det är inget fel med det!

mitt tips: 
    Planera inte för mycket. Ta det som det kommer. Annars finns det risk att det inte blir bra.
    Du behöver inte skaffa en extra sängplats.
    Ren, nybäddad säng och städat i allmänhet hemma.
    Vill hon sova över så gör hon det.
    Vill hon inte det så går hon hem efter.
    Blir ni ihop efter så kan diskussionen om övernattning och större säng mm tas upp.
    Stressa inte!

Njut :)

• Anonym (M)

Jag är 32 och oskuld, ska jag skämmas för det eller anses som skadat gods? Mycket hånfulla kommentarer om oskulder i tråden tyvärr.

• Anonym (Suck)
    Anonym (M) skrev 2025-05-04 07:57:03 följande:

Jag är 32 och oskuld, ska jag skämmas för det eller anses som skadat gods? Mycket hånfulla kommentarer om oskulder i tråden tyvärr.

Du behöver inte skämmas om du inte vill. Du kan vara en trevlig person, bra arbetskamrat eller vän men du kommer knappast att duga som sexpartner.
    Anonym (M) skrev 2025-05-04 07:57:03 följande:

Skadat gods är när man legat med så många att ingen vill ha en, så det behöver du inte oroa dig för.
  • Anonym (Jente)
    Anonym (Suck) skrev 2025-05-04 11:07:21 följande:
    Du behöver inte skämmas om du inte vill. Du kan vara en trevlig person, bra arbetskamrat eller vän men du kommer knappast att duga som sexpartner.
    Hur vet du det? Man kan väl lära sig sånt senare i livet också?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Jente) skrev 2025-05-04 19:24:49 följande:
    Hur vet du det? Man kan väl lära sig sånt senare i livet också?
    Du har aldrig legat med en överårig oskuld va?
  • Anonym (Kim)

Hacka inte på TS för att han är oerfaren. 

Jag träffade en man som gjorde sexdebut sent. Inte så många erfarenheter av sex. Tanken slog mig att orka lära upp någon. Jäklar vad fel jag hade! Han har blivit den mest lyhörde och omtänksamme älskaren jag haft. Vetgirig och busig. Fokus på min tillfredsställelse. Å jag på hans. Bästa sexet och intimiteten ever. Tänk vilken tur jag haft trots att ingen av oss är några ungdomar. 

• Anonym (M)
    Anonym (Suck) skrev 2025-05-04 11:07:21 följande:
    Anonym (Q) skrev 2025-05-04 22:34:17 följande:

Så ni menar att om man är oskuld vid 32 så är oddsen dåliga för att man ska kunna bli en bra passionerad älskare? Kul att höra. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (M) skrev 2025-05-05 13:36:54 följande:

Så ni menar att om man är oskuld vid 32 så är oddsen dåliga för att man ska kunna bli en bra passionerad älskare? Kul att höra. 

Du har alltså inte läst vad jag skrev ovan? Du har alla chanser i världen att bli en passionerad älskare. Lär dig om kvinnlig anatomi, erogena zoner, allt om långa förspel. Glöm inte efterspel heller. Olika tekniker att smeka hennes kön till orgasm. Hur du bäst kysser hennes bröst osv. Gör du inga researcher så kommer du vara precis som en tafflig oskuld som kliver på och får utlösning på väg in eller strax innan för slidmynningen. Sen är du väck för den dagen. Men så är det tyvärr många erfarna män som funkar så också. Möjligen pliktskyldigt två gnugg på klittan. 

Å du tro Inte att porr kan ge dig vettiga instruktioner. Det är bara en mångmiljardindustri. 

Anonym (M) skrev 2025-05-05 13:36:54 följande:

Problemet är väl att om man inte hittat någon att ha sex med vid den åldern, så är oddsen på att man ska hitta någon minimala.
  • Anonym (Kim)

Om man inte är lösningsfokuserad utan bara negativ. Sitter och gnäller vid köksbordet då är oddsen högre om du köper en Harry boy. Att lägga problemet utanför sig själv är också effektivt att hindra sig från att träffa en partner. Det ni gjort hittills har uppenbarligen inte funkat. Ta hjälp utifrån. Bli inte bittra incels. Det är er det hänger på. Sluta skyll ifrån er och bestäm vad andra tycker. Så länge attityden och inställningen är att det inte går så blir det inget. Sluta fika på oskulder och sex. Fokusera på livskamrater och nära vänner. Ur det kan fina kärleksrelationer födas. 

• Anonym (qwerty)

Men ärligt? Om hon vill sova över så räknar hon med at ni sover i samma säng. Det är liksom själva grejen  med  att sova över.
    Fint att du tänker på hennes känslor men om hon planerar en övernattning så är det inte med i planen att du ska sova på golvet.

• Anonym (M)
    Anonym (Kim) skrev 2025-05-05 17:45:46 följande:

Du har alltså inte läst vad jag skrev ovan? Du har alla chanser i världen att bli en passionerad älskare. Lär dig om kvinnlig anatomi, erogena zoner, allt om långa förspel. Glöm inte efterspel heller. Olika tekniker att smeka hennes kön till orgasm. Hur du bäst kysser hennes bröst osv. Gör du inga researcher så kommer du vara precis som en tafflig oskuld som kliver på och får utlösning på väg in eller strax innan för slidmynningen. Sen är du väck för den dagen. Men så är det tyvärr många erfarna män som funkar så också. Möjligen pliktskyldigt två gnugg på klittan. 

Å du tro Inte att porr kan ge dig vettiga instruktioner. Det är bara en mångmiljardindustri. 

Jo jag läste vad du skrev och det var verkligen trevlig läsning. Ville bara förstå hur Q och Suck tänkte.
Svar på tråden Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?