Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?
Men hur smal säng har du? Är den inte jättesmal ska ni naturligtvis ligga tillsammans. Och räknar man med att ha en partner bör man skaffa dubbelsäng.
Men hur smal säng har du? Är den inte jättesmal ska ni naturligtvis ligga tillsammans. Och räknar man med att ha en partner bör man skaffa dubbelsäng.
Jag är 32 och oskuld, ska jag skämmas för det eller anses som skadat gods? Mycket hånfulla kommentarer om oskulder i tråden tyvärr.
Du har alltså inte läst vad jag skrev ovan? Du har alla chanser i världen att bli en passionerad älskare. Lär dig om kvinnlig anatomi, erogena zoner, allt om långa förspel. Glöm inte efterspel heller. Olika tekniker att smeka hennes kön till orgasm. Hur du bäst kysser hennes bröst osv. Gör du inga researcher så kommer du vara precis som en tafflig oskuld som kliver på och får utlösning på väg in eller strax innan för slidmynningen. Sen är du väck för den dagen. Men så är det tyvärr många erfarna män som funkar så också. Möjligen pliktskyldigt två gnugg på klittan.
Å du tro Inte att porr kan ge dig vettiga instruktioner. Det är bara en mångmiljardindustri.