• Anonym (Jas)

Kan inte ha samlag

Jag är träffat en kille och vi vill ligga men problemet är att det inte blir bra och att vi inte kommer till steget där han får in den. Jag blir aldrig tillräckligt våt och det känns obehagligt att föra in något. Medans har får upp sin mycket lättare. Det är ganska nytt med samlag för mig och jag har aldrig haft en kille i mig innan

• Svar på tråden Kan inte ha samlag
  • Anonym (Vänta)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 08:30:32 följande:
    Kan inte ha samlag

Jag är träffat en kille och vi vill ligga men problemet är att det inte blir bra och att vi inte kommer till steget där han får in den. Jag blir aldrig tillräckligt våt och det känns obehagligt att föra in något. Medans har får upp sin mycket lättare. Det är ganska nytt med samlag för mig och jag har aldrig haft en kille i mig innan

Blir du inte våt och det känns obehagligt så ska du naturligtvis inte fortsätta. Det är ju tydliga tecken på att du inte är redo. Fortsätt med hångel och petting om det gör dig upphetsad och vänta med samlag.
  • Anonym (Jas)
    Anonym (Vänta) skrev 2025-05-06 08:50:32 följande:
    Blir du inte våt och det känns obehagligt så ska du naturligtvis inte fortsätta. Det är ju tydliga tecken på att du inte är redo. Fortsätt med hångel och petting om det gör dig upphetsad och vänta med samlag.
    Ja det tänker jag med. Ska jag säga det till honom när vi bara gosar?
  • Anonym (Vänta)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 08:59:09 följande:
    Ja, var helt ärlig med att du vill vänta. Sex har man ju med någon man kan vara helt ärlig med och litar på. Försöker han övertala dig eller har för bråttom är han ju inte den rätte.
  • Anonym (AB)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 08:30:32 följande:
    Kan inte ha samlag

Om du inte blir våt, är det mest troligt så att du coh din kropp inte är redo för honom.

Är det så att din kille kanske är lite oerfaren när det gäller att hantera kvinnor? En del killar lever i tron att det bara gäller att bli hård och sedan direkt stoppa in den.

Om du känner dig oerfaren går det alltid att öva med sig själv, en dildo och lite glidmedel. Det är ett jättebra sätt att lära känna sig själv och sin kropp.
  • Anonym (Anno Nym)

Hur gamla är ni?

Har du provat att för upp något annat i slidan så du töjer lite på egen hand?

• Anonym (KI)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 08:59:09 följande:
    Nej, varför skulle du säga det när du eventuellt bli redo strax? Däremot måste ni kunna prata om det. Alltid glidmedel också.
  • Anonym (GIft)

Jag gissar att du är ganska ung och i så fall kan det ligga i något det de andra föreslår, att vänta. 

Men även senare i livet kan kvinnor ha problem med att bli "uppvärmda" och våta. I vårt äktenskap är erfarenheten att glidmedel är väldigt användbart. Inte bara för penetrationen utan allra mest för förspelet. Med glidmedlet blir smekningarna där nere behagligare och hjälper min fru att komma i stämning så att allt blir skönare för henne sen. 

Penetration är bara en liten del av att ha det mysigt och skönt ihop. Fokusera på att gosa och när ni inte kan låta bli varandra, hitta sätt att göra det skönt och mysigt snarare än att hänga upp er på att det ena måste in i det andra. När han kan smeka (eller slicka) dig utanpå tills du inte vet var du ska bli av för att det är så skönt, då kan ni börja fundera på penetration. Penetration innan man nått dit är inget värt. 

• Anonym (Jas)
    Anonym (GIft) skrev 2025-05-06 14:47:53 följande:

Jag gissar att du är ganska ung och i så fall kan det ligga i något det de andra föreslår, att vänta. 

Men även senare i livet kan kvinnor ha problem med att bli "uppvärmda" och våta. I vårt äktenskap är erfarenheten att glidmedel är väldigt användbart. Inte bara för penetrationen utan allra mest för förspelet. Med glidmedlet blir smekningarna där nere behagligare och hjälper min fru att komma i stämning så att allt blir skönare för henne sen. 

Penetration är bara en liten del av att ha det mysigt och skönt ihop. Fokusera på att gosa och när ni inte kan låta bli varandra, hitta sätt att göra det skönt och mysigt snarare än att hänga upp er på att det ena måste in i det andra. När han kan smeka (eller slicka) dig utanpå tills du inte vet var du ska bli av för att det är så skönt, då kan ni börja fundera på penetration. Penetration innan man nått dit är inget värt. 

Han vill kanske ha tillbaka något om han vill smeka mig så det blir för båda eller blir kår av det. Det jag känner att jag inte vill ge är oralsex, det tar bara emot mycket mentalt. Dock har jag inget emot att att få
  • Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 17:46:21 följande:
    Han vill kanske ha tillbaka något om han vill smeka mig så det blir för båda eller blir kår av det. Det jag känner att jag inte vill ge är oralsex, det tar bara emot mycket mentalt. Dock har jag inget emot att att få
    Brukar han ge dig oralsex?
  • Anonym (Jas)
    Anonym (Anno Nym) skrev 2025-05-06 17:55:59 följande:
    Brukar han ge dig oralsex?
    Han har gjort men inte så lång stund
  • honkie

Glidmedel, glidmedel och glidmedel. När ni börjat njuta av det så kommer spärren lossna och allt blir frid o fröjd

• Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 18:04:37 följande:
    Han har gjort men inte så lång stund

Hur gamla är ni, ni kanske inte är så vana vid sex?

Är du rädd för sexet är det därför han inte kan komma in i dig.

Använder ni kondom när ni försöker?

• Anonym (Jas)
    Anonym (Anno Nym) skrev 2025-05-06 19:34:12 följande:

Hur gamla är ni, ni kanske inte är så vana vid sex?

Är du rädd för sexet är det därför han inte kan komma in i dig.

Använder ni kondom när ni försöker?

I 20 års åldern. Han är men inte jag 

Av någon anledning känner jag mig inte så kåt, kanske för att förspelet går snabbt

ja 

• Anonym (GIft)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 17:46:21 följande:
    Personligen tycker jag det är mysigt att bli runkad. Han får nöja sig med det medan ni mognar in i det. Det kan vara frustrerande för honom när han vill mer, men älskar han dig på rätt sätt så kan han hålla ut. 
Svar på tråden Kan inte ha samlag