Han gjorde slut igår
Jag har en fundering. min sambo sen en månad tillbaka sa igår att han inte känner sig helt hundra på våran relation och framtid. Efter mycket prat kom han fram till att det kanske skulle vara bäst att avsluta relationen eftersom även om han skulle bli säker igen efter tiden så finns det en risk att han inte blir det och då är det mer rättvist för mig att lämna i tid.
Det gick några timmar och sen började vi prata igen. Han började känna sig osäker efter vi hade flyttat ihop då vårat förhållande började kännas mer som en "vardag". Kanske är det bättre att försöka mer? Sen vi flyttat ihop gör vi inte mycket förutom att sitta i soffan och se på film och vårat sexliv har nästan försvunnit, ingen spänning och absolut inta samma känsla att man bara vill slänga sig över varandra för att attraktionen är så stark.
Tror vi att det är ett bra val att fortsätta försöka men att kanske jobba mer på att göra spännande saker så förhållandet tar gnista igen? I min synvinkel kanske det är bäst att börja göra saker som inte gör att vi bara är vardag för varandra, bara för att det är en tisdag och man är trött efter jobbet kan man gå ut en pickning eller vad som helst. Isåfall, har ni några tips på hur vi ska hitta tillbaka till det vi en gång var?
Jag är super tacksam till alla tips jag kan få. älskar honom så mycket så jag spricker men det funkar inte om bara en kämpar heller trots att jag varit dålig på den fronten på senaste...