• Anonym (Ts)

Död idol går före levande flickvän...

Som rubriken lyder. Idolen är död sedan drygt 15 år, vi har levt ihop i ca 6 år. Idag fick jag höra att idolen går alltid före mig och sedan blockaden jag. 

Är detta ett friskt beteende? Vi var vänner och älskade varandra imorse. Människan är helt sjuk i mina ögon och jag hoppas att jag lyckas vara arg och inte ledsen ett tag i alla fall. Vad tycker ni? 😢

• Svar på tråden Död idol går före levande flickvän...
  • Anonym (d)
    RenLuft skrev 2025-05-07 10:13:44 följande:
    Hej Ts!

Är du samma trådskapare som skapande en tråd om att du dog för 15 år sedan eller något sådant?

Det är svårt att förstå dina trådar. Denna tråd är svår att förstå. Kan inte du ge något konkret. Detalj. Så du får ordentliga svar?
    Den trådstartaren postar flera trådar om dagen som ingen är det minsta lik denna. Samt det verkar vara en parodi på ett riktigt nick med väldigt lika omständigheter...
  • Anonym (Annat)

Det låter skruvat ts. Själv hade jag nog gjort slut bara av tanken på att behöva lyssna på MJ över huvud taget.

• Anonym (Ts)
    Anonym (Annat) skrev 2025-05-07 11:04:34 följande:

Det låter skruvat ts. Själv hade jag nog gjort slut bara av tanken på att behöva lyssna på MJ över huvud taget.

Haha... Då hade jag blivit dumpat efter första "hej". DrömmerSkrattande
    Hade önskat att det varit så idag. Kommer aldrig mer i resten av mitt liv lyssna på honom dock.
  • Anonym (Diagnos?)

Låter inte friskt. Visst kan man vara galen i en kändis, men det har gått överstyr när det går ut över vardagliga livet och närstående. Precis som vilket beroende som helst.

En fråga bara, han är inte autistisk?

• Anonym (g)
    Anonym (d) skrev 2025-05-07 10:56:34 följande:
    Den trådstartaren postar flera trådar om dagen som ingen är det minsta lik denna. Samt det verkar vara en parodi på ett riktigt nick med väldigt lika omständigheter...
    Nej, jag postar inte flera gånger per dag. 
  • Anonym (qwerty)

Gör slut, så kan han leva med sin besatthet.

• Anonym (Abc)

Det låter onekligen som karln ifråga har någon fixering.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Abc)
    Anonym skrev 2025-05-07 22:45:20 följande:
    Inte helt osannolikt att det är därför ts startade en tråd med hans fixering som huvudämne. Men det var en slug insikt.
    high iq move
  • Anonym (.)

Blockad? Ohhh the pain! The pain

• Kammen320
    Anonym (Ts) skrev 2025-05-07 09:34:11 följande:
    Död idol går före levande flickvän...

Som rubriken lyder. Idolen är död sedan drygt 15 år, vi har levt ihop i ca 6 år. Idag fick jag höra att idolen går alltid före mig och sedan blockaden jag. 

Är detta ett friskt beteende? Vi var vänner och älskade varandra imorse. Människan är helt sjuk i mina ögon och jag hoppas att jag lyckas vara arg och inte ledsen ett tag i alla fall. Vad tycker ni? 😢

Hur har du stått ut i 6 år? Var glad att du är fri, för han låter verkligen inte frisk....
  • Anonym (S)

Men jag förstår inte riktigt...
    Hur kan en död idol ens gå före rent praktiskt?
    Idolen är ju död så hur stör det dig i vardagen, mer än att pojk/flickvännen sagt orden...

• Anonym (Gå vidare)

Du borde ha fattat att han är sjuk i huvet långt innan TS.

Gå vidare med ditt liv nu bara, detta är bara ännu en man som är psykiskt sjuk men inte ens fattar att han behöver hjälp.

• Anonym (00)

En man som älskar Michael Jackson? Rätt ovanligt får jag lov att säga.

• Anonym (g)
    Vilket är nicket?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (16 år)

Det låter som att han är kär i Michael Jackson, det var jag också som 16 årig tjej för 15-14 år sedan. Märkligt beteende av en vuxen karl dock.

• Anonym (g)
    Vilket är nicket?
Svar på tråden Död idol går före levande flickvän...