Tänder tjejer mer på längre män?
Hej!
Tänder tjejer mer på längre män rent sexuellt? Är en man på 185-195 som är välbyggd per automatik mer attraktiv vid första anblick kontra en kortare man?
Hej!
Tänder tjejer mer på längre män rent sexuellt? Är en man på 185-195 som är välbyggd per automatik mer attraktiv vid första anblick kontra en kortare man?
De flesta föredrar länge män. Men inte alla.
Jag föredrar längre män. Men de behöver inte vara över 1,90. (Även om min nuvarande är det). Men gärna lite längre än mig. Har haft kortare män också. Runt 1,75.
Men för mig är personligheten det absolut viktigaste.
Humor och omtänksamhet är viktiga egenskaper.
Jag är 176 lång och föredrar killar som är 174-180, så ungefär lika långa. Men har haft både längre och kortare pojkvänner för längden är ju inte så viktigt.
Föredrar också någon med muskulösa armar men inte för mycket muskler, och hellre några kg för mycket än för lite. Men det är inte heller lika viktigt som personligheten.
Jag är 176 lång och föredrar killar som är 174-180, så ungefär lika långa. Men har haft både längre och kortare pojkvänner för längden är ju inte så viktigt.
Föredrar också någon med muskulösa armar men inte för mycket muskler, och hellre några kg för mycket än för lite. Men det är inte heller lika viktigt som personligheten.
Om båda blir tjocka så kan man nog ha överseende med varandra. Annars blir det inte bra.
Jag kan förstå att man tycker att personlighet tillslut överväger. Med åldern är det sannerligen inte så lätt att hitta någon bra person och då är det bättre att hålla i det gamla.
Den del som jag tänker försvinner tillslut är det intima. Eller har ni lyckats behålla det?
Efter att ha sett otaliga önskemål på kvinnors dejtingprofiler så måste just längd vara det vanligaste med bred marginal. Minst tio cm längre än henne eller över 190 cm mm gäller oftast.
Längden är helt avgörande, en man kortare än jag existerar inte som partner.
Det finns så gott om korta kvinnor som gärna får ta dessa lilleputtar.
Min man är 184 och det är helt perfekt.
Den kortaste partner jag haft var 2 cm längre än mig, det var i min ungdom. Tänka sig att vår son är hela 184 cm lång!
Han växte väl efter mig, och jag i min tur efter min pappa som var 187 cm lång. Mamma var bara 168 och krympte ihop på ålderns höst, helt galet eg så liten hon blev. Må de vila i frid.
Längden är helt avgörande, en man kortare än jag existerar inte som partner.
Det finns så gott om korta kvinnor som gärna får ta dessa lilleputtar.
Min man är 184 och det är helt perfekt.
Den kortaste partner jag haft var 2 cm längre än mig, det var i min ungdom. Tänka sig att vår son är hela 184 cm lång!
Han växte väl efter mig, och jag i min tur efter min pappa som var 187 cm lång. Mamma var bara 168 och krympte ihop på ålderns höst, helt galet eg så liten hon blev. Må de vila i frid.
Hej!