Inlägg från: Anonym (Illa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Illa)

Tänder tjejer mer på längre män?

Många kvinnor här som tar chansen att vara nedlåtande mot män, korta män i detta fall. 

• Anonym (Illa)
    Just Precis skrev 2025-05-09 19:43:25 följande:

Ja, om två män vore identiska i allt utom längd skulle den längre enligt mig vara mer attraktiv. Men det har ju aldrig skett, alla är ju ett paket, liksom :)

Ett paket? Vi vill inte gärna bli objektifierade ;) skämtar
  • Anonym (Illa)
    Anonym (Självklart) skrev 2025-05-09 19:27:52 följande:
    Handlar inte om att hata, utan vad man tänder på/ finner är attraktivt. Avtändande också att behöva böja sig när man ska kyssa mannen (är själv 1.82)
    Du skriver rätt dryga kommentarer, så jo, lite hat är det allt.
  • Anonym (Illa)
    Anonym (Lk) skrev 2025-05-10 01:15:34 följande:

Det är vansinnigt svårt att få respekt för vår lille korta stadsminister. Man tänker, driver du med mig? Du är en tvärhand höger och du ska styra vårt land? Jag röstar röd/grönt och avskyr neandertalare som röstar SD.

I en kärleksrelation så är det visuella såklart viktigt, men när det kommer till vår statsminister så säger jag samma som någon sa i ett tidigare inlägg. Det är det mellan öronen som spelar roll.
  • Anonym (Illa)
    Anonym (?) skrev 2025-05-10 23:55:07 följande:
    Mellan mig och min kvinna skiljer det  nästan två decimeter i längd,  Vi träffades för snart 11 år sedan och såg helt annorlunda ur då mot nu.
    Sedan kom "särbokilon", klimakteriet ... god mat på helgerna ...ja, bara så.
    Vi har förändrats rejält kroppsligt sedan vi träffades.
    Men - vi har växt ihop som personer och accepterat att vi ser ut som vi gör även om vi båda jobbar på just det ...
    Däremot - vi kan faktiskt ha samtal om än det ena och det andra, tycka olika men vara ok med det. Inte tjafsat på snart 11 år.
    För mig känns det bättre än om hon skulle föredra någon som är längre.
    Skulle jag då föredra någon med större lökar eller inte så platt röv?
    Jag har en begåvad, nyfiken, händig  kvinna. Det räcker låååångt för mig!

Om båda blir tjocka så kan man nog ha överseende med varandra. Annars blir det inte bra. 

Jag kan förstå att man tycker att personlighet tillslut överväger. Med åldern är det sannerligen inte så lätt att hitta någon bra person och då är det bättre att hålla i det gamla.

Den del som jag tänker försvinner tillslut är det intima. Eller har ni lyckats behålla det?

Svar på tråden Tänder tjejer mer på längre män?