• Anonym (Doris)

Var hittar jag bäst videos på kvinnlig njutning?

Jag tittar ibland på porr som upphetsning inför onani. Jag blir mest kåt av att se njutning och orgasm då jag lever mig in i deras känsla. Det finns så mycket skit så några översminkade bimbos som stönar högt, slickar sig om munnen och skriker ?fuck? och ?oh yeah? är bara avtändande för mig. jag vill se naturligt. Gärna med fokus på att få kvinnan att komma och ännu hellre om det är motvilligt. Tvång men inte brutalt om ni fattar, gärna bunden eller uppspänd på kors. Det får gärna vara flera som tillfredsställer henne men inte en massa sprutande. tycker också om utomhus eller med risk för publik. 

var hittar jag sånt? Vad söker jag på. Just nu brukar jag använda xhamster men jag är inte jättenöjd

• Svar på tråden Var hittar jag bäst videos på kvinnlig njutning?
  • KimLinnefeldt

Du kan testa att gå in på någon av porrsajterna och söka på amateur, real couple, true pleasure etc. Har du tur så hittar du något övertygande.

Jag ogillar också amerikansk silikonsex utan äkta njutning. Jag vill bli övertygad om att de gillar det. Jag har hittat några såna...

• Anonym (Tips)
    Anonym (Doris) skrev 2025-05-08 14:37:28 följande:
    Var hittar jag bäst videos på kvinnlig njutning?

Jag tittar ibland på porr som upphetsning inför onani. Jag blir mest kåt av att se njutning och orgasm då jag lever mig in i deras känsla. Det finns så mycket skit så några översminkade bimbos som stönar högt, slickar sig om munnen och skriker ?fuck? och ?oh yeah? är bara avtändande för mig. jag vill se naturligt. Gärna med fokus på att få kvinnan att komma och ännu hellre om det är motvilligt. Tvång men inte brutalt om ni fattar, gärna bunden eller uppspänd på kors. Det får gärna vara flera som tillfredsställer henne men inte en massa sprutande. tycker också om utomhus eller med risk för publik. 

var hittar jag sånt? Vad söker jag på. Just nu brukar jag använda xhamster men jag är inte jättenöjd

Liwslust - hon bloggar på Expressen skriver ganska mycket om kvinnlig njutning brukar tipsa om klipp som faller henne i smaken. Det låter som ni har samma kravställning så kolla där. Du googla hennes namn så hittar du. 
  • Anonym (Avtändande)

Finns inget värre än kvinnor eller män som skriker ooooh yeeees ooooh yes fuuuuck. Då tappar jag suget direkt. Eller detta stirrande in i kameran med ett fakeleende medan dom suger. Rysningar!

Har inga bra råd, men nyfiken på om andra har.

• Balkongsong89

Handlar om hur du söker på porrsidor. 

Jag skulle säga att du bör testa söka på: 
    Orgasm, Squirting, Couple, Homemade, Amateur, POV (Point of view camera angle), Pulsating pussy, Masturbation, Dildo, Sensual, Cunnilingus. 

Finns mer saker men där borde du hitta en hel del av sånt du gillar. 

Sen kan du ju addera stilar till det om du t.ex. gillar lesbiskt, hårt, creamy, hairy, public, facesitting osv

• Anonym (H)

Härligt ni tjejer delar med er av tips till varandra. 
    Om vi män skulle be om något sådant tips så haglar inläggen om hur dåliga vi är som tittar på porr, mesiga, inte riktiga män och till och med incells. 

• Anonym (haha)
    Anonym (H) skrev 2025-05-16 18:47:43 följande:

Härligt ni tjejer delar med er av tips till varandra. 
    Om vi män skulle be om något sådant tips så haglar inläggen om hur dåliga vi är som tittar på porr, mesiga, inte riktiga män och till och med incells. 

kul att du tror att mer än ett svar är från en kvinna
  • Anonym (haha)
    Balkongsong89 skrev 2025-05-09 17:01:24 följande:

Handlar om hur du söker på porrsidor. 

Jag skulle säga att du bör testa söka på: 
    Orgasm, Squirting, Couple, Homemade, Amateur, POV (Point of view camera angle), Pulsating pussy, Masturbation, Dildo, Sensual, Cunnilingus. 

Finns mer saker men där borde du hitta en hel del av sånt du gillar. 

Sen kan du ju addera stilar till det om du t.ex. gillar lesbiskt, hårt, creamy, hairy, public, facesitting osv

Handlar om hur du söker = ger dåliga direktiv.... vad skulle det där ens ge
Svar på tråden Var hittar jag bäst videos på kvinnlig njutning?