Kenny123 skrev 2025-07-14 12:12:17 följande:
Mycket riktigt, jag fick veta i helgen att hon varit med om ett trauma i tonåren som orsakat låsning. Vilket hon inte direkt själv tänkt på förrän jag efter att ha försökt med allt tog fram det som ett alternativ till varför hon har svårt att få orgasm. Särskilt när hon säger att hon inte ens har koll på hennes g-punkt och kände ingen stimulans alls när jag under en längre tid försökte stimulera där.
Detta är en tjej som jag dejtat i 2 månader. Vet faktiskt inte hur jag ska gå vidare. Känns tråkigt för mig att inte kunna ge min tjej orgasm. Att nu veta att det nog aldrig kommer att lyckas gör inte saken bättre. Att veta att i princip ingen kille har lyckats gör det, gör det inte heller särskilt bättre.
Att som MAN känna att man inte räcker till där, kan man verkligen ha det så?
Jag överväger nästan att avbryta vårat förhållande/dejtande.
Gör inte saken bättre att veta att hon har haft en period av dålig uppväxt vilket jag absolut inte alls är redo att höra om nu. Om ens någonsin.
Men ta din egoröv och svansa vidare bara.
Alltid män med offerkoftan på, som inte ens orkar försöka läka de trauman som andra män har orsakat i en ung kvinnas liv.
"Ja, hon kanske blev våldtagen och tycker det är svårt att slappna av efter det- men JAG då? Ska inte JAG få ett problemfritt sexliv??"
Hör ni ens hur ni låter?
"Bland 16? 29- åringar har drygt hälften av kvinnorna utsatts, och en dryg tiondel av männen. När det gäller sexuellt våld har 11 procent av alla kvinnor och 1 procent av männen utsatts för försök till samlag genom fysiskt våld eller hot om fysiskt våld. " /Svenska undersökningen SRHR2017