• Anonym (DrippDropp)

Han droppar innan s*x

Har träffat en kille i ett par veckor och stött på ett "fenomen" jag aldrig sett eller hört talas om förut. Så fort han blir upphetsad och får st*nd så börjar han droppa. Första gången blev jag lite paff, men oerhört upphetsad.

Nu har det hänt nästan alla gånger vi haft s*x och han droppar verkligen rejält, trots det så kommer han med stor utlösning. Droppet har bland annat hänt vid oralt och det smakar som sp*rma. 

Jag tycker att det är väldigt upphetsande, men hur vanligt är det och vad är det som droppar?

• Svar på tråden Han droppar innan s*x
  • Freddie K

Jag skulle kunna tänka mig att det är försats. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • OlleSQ

Garanterat försats. Gör att spermier får en mer lämplig miljö samt underlättar sexet då glidet blir bättre. Kvinnor har motsvarande körtlar...

sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rsats

• Anonym (Samma)
    Anonym (DrippDropp) skrev 2025-05-14 08:47:03 följande:
    Han droppar innan s*x

Har träffat en kille i ett par veckor och stött på ett "fenomen" jag aldrig sett eller hört talas om förut. Så fort han blir upphetsad och får st*nd så börjar han droppa. Första gången blev jag lite paff, men oerhört upphetsad.

Nu har det hänt nästan alla gånger vi haft s*x och han droppar verkligen rejält, trots det så kommer han med stor utlösning. Droppet har bland annat hänt vid oralt och det smakar som sp*rma. 

Jag tycker att det är väldigt upphetsande, men hur vanligt är det och vad är det som droppar?

Min nuvarande partner är likadan, "läcker" innan sex. Jag tycker också det är upphetsande.
  • Noname00

Det beror nog på högt tryck, kommer han mycket när han kommer?

Ni kan prova att test, kör typ förspel med mål att komma sedan när han precis är på gång så ska han hålla emot så mycket han till slut  kommer han inte kunna hålla emot.

Har han hög produktion och mängd så kommer det typ pumpas ut mer än vanligt.

• Anonym (DrippDropp)
    Noname00 skrev 2025-05-31 12:38:44 följande:

Det beror nog på högt tryck, kommer han mycket när han kommer?

Ni kan prova att test, kör typ förspel med mål att komma sedan när han precis är på gång så ska han hålla emot så mycket han till slut  kommer han inte kunna hålla emot.

Har han hög produktion och mängd så kommer det typ pumpas ut mer än vanligt.

När han väl kommer så kommer han typ normalt, men det är ingen liten sats. 
  • Swedman

Måste vara jobbigt för han också. Jag menar, hans underkläder lär ju bli blöta ibland när han blir kåt med kläderna på. 

• Noname00
    Tobben skrev 2025-06-02 12:30:13 följande:

Jag trodde att alla killar producerar försats?

Jag har nog aldrig gjort det utan det kastas ut en större mängd med nån efterstänkare.
  • Anonym (DrippDropp)
    Tobben skrev 2025-06-02 12:30:13 följande:

Jag trodde att alla killar producerar försats?

Jag har haft ett tiotal sexpartners innan och har aldrig varit med om att det kommer mer än någon enstaka droppe i mynningen. 

Men min kille droppar verkligen när han är upphetsad och får full erektion. Inte när han är lite småhård men när den står i full givakt så droppar den verkligen. 
  • Anonym (Våt fläck)

Som ung fick jag ordentligt med försats. Värst av allt var nog när jag och hon som kom att bli min flickvän hånglade i soffan.
    Inga händer under kläder, inget tafsande utanpå byxorna - men ett riktigt bra hångel. Blev kåt som en brunstig älgtjur.
    När vi ställde oss upp såg jag världens fläck på byxorna och kände på "glidet" att det var försats.
    Det slog mig senare att hon kan ha trott att jag bränt av ett kalsong-skott, hahaha

• Balkongsong89

Som med allt annat så finns det en skala och de flesta hamnar runt mitten eller där omkring men sen finns det outliers. 
    Några exempel: 

Finns kvinnor som blir väldigt mycket våtare än andra. 
    Finns män som kan komma flera ggr, hade en polare som berättade att han kunde göra det.
    Finns tjejer som aldrig kommit i hela sitt liv. 
    Finns tjejer som kan komma 30 ggr på 5 minuter. (Jag träffade en tjej som kom efter 10 sekunder av allt jag gjorde, finger inuti, slicka, sex osv) Brukade sluta när hon kommit så många ggr att det ilade i tänderna. 
    Finns killar som har väldigt mycket försats så det droppar
    Finns killar som inte har någon försats
    Finns tjejer som Squirtar/Sprutar vid orgasm på klitoris, andra vid G-punkt andra vid båda, många inte alls eller sällan. 
    Finns killar som inte har sexlust alls
    Finns tjejer som sprutar vätska med krämig konsistens vid orgasm 

Det man vill är väl att försöka hitta personer som matchar det man gillar och har liknande smak och lust och tänder på samma saker. Det är ganska svårt med tanke på hur mycket vi skiljer åt som individer. Sen kan man ju aldrig få allt såklart.  

• Dardiskåne

jag har detta ''fenomenet'' varje gång jag har sex . Har alltid haft och man blir våt på något sätt och det börja droppa till och med. 

Svar på tråden Han droppar innan s*x