Min kille är dålig i sängen
Jag å min kille har vatt ihop i flera år. Han upplever nog inte att vi har några problem när det kommer till det speciella. Mkt för att jag är försynt och inte vågar säga som det egentligen är. Och nu när det gått flera år skulle det nog skada vårt förhållande om jag kom och erkände att han inte en enda gång fått mig att komma. Han vet inte hur man gör och det känns så tråkigt och orättvist med tanke på att han kommer flera gånger varje gång vi är med varandra. Han är dålig på förspel, när vi ligger plus att han har väldigt lätt för att komma, så det blir inte mkt action när vi väl ligger. Jag har försökt visa vad jag gillar, styra honom, etc. Men det funkar inte. Inget han gör är skönt. Och jag har egentligen rätt lätt för att komma. När man gör rätt. Tror vårt sexliv skulle förstöras helt om jag tar upp det här. Och visst att lite ligger på mig som inte sa något från början. Men hur lätt är det att säga till någon att den är kass i sängen när man precis börjat dejta?? Och han tror att jag kommer varje gång, trots att jag aldrig har sagt det eller direkt förmedlat det. Så han är jättenöjd med vårt sexliv. Ska man bara acceptera att det ska vara såhär föralltid eller finns det någon räddning? För jag vill nästan göra slut för att jag saknar att få ha riktigt skönt sex.