• Anonym (TS)

Min kille är dålig i sängen

Jag å min kille har vatt ihop i flera år. Han upplever nog inte att vi har några problem när det kommer till det speciella. Mkt för att jag är försynt och inte vågar säga som det egentligen är. Och nu när det gått flera år skulle det nog skada vårt förhållande om jag kom och erkände att han inte en enda gång fått mig att komma. Han vet inte hur man gör och det känns så tråkigt och orättvist med tanke på att han kommer flera gånger varje gång vi är med varandra. Han är dålig på förspel, när vi ligger plus att han har väldigt lätt för att komma, så det blir inte mkt action när vi väl ligger. Jag har försökt visa vad jag gillar, styra honom, etc. Men det funkar inte. Inget han gör är skönt. Och jag har egentligen rätt lätt för att komma. När man gör rätt. Tror vårt sexliv skulle förstöras helt om jag tar upp det här. Och visst att lite ligger på mig som inte sa något från början. Men hur lätt är det att säga till någon att den är kass i sängen när man precis börjat dejta?? Och han tror att jag kommer varje gång, trots att jag aldrig har sagt det eller direkt förmedlat det. Så han är jättenöjd med vårt sexliv. Ska man bara acceptera att det ska vara såhär föralltid eller finns det någon räddning? För jag vill nästan göra slut för att jag saknar att få ha riktigt skönt sex.

• Svar på tråden Min kille är dålig i sängen
  • Anonym (Hm)

Jag förstår dig helt och hållet. Att vara helt ärlig i en sån situation är inte givande eller blir bra för någon av er. Ska jag vara ärlig hade jag skyllt på mig själv. Börjar nämna lite till och från att jag fått så svårare Att komma med jämna mellanrum. Du kan till och med låtsas att du googlat nya ställningar eller leksaker som kan hjälpa till med orgasmen för kvinnor Och som du vill testa eftersom ja, det nu är lite svårare för dig bla bla. Du kan hitta nya vägar att förbättra sexlivet för dig själv utan att behöva säga som det är. 

• beli
    Anonym (TS) skrev 2025-05-15 11:25:36 följande:

Jag å min kille har vatt ihop i flera år. Han upplever nog inte att vi har några problem när det kommer till det speciella. Mkt för att jag är försynt och inte vågar säga som det egentligen är. Och nu när det gått flera år skulle det nog skada vårt förhållande om jag kom och erkände att han inte en enda gång fått mig att komma. Han vet inte hur man gör och det känns så tråkigt och orättvist med tanke på att han kommer flera gånger varje gång vi är med varandra. Han är dålig på förspel, när vi ligger plus att han har väldigt lätt för att komma, så det blir inte mkt action när vi väl ligger. Jag har försökt visa vad jag gillar, styra honom, etc. Men det funkar inte. Inget han gör är skönt. Och jag har egentligen rätt lätt för att komma. När man gör rätt. Tror vårt sexliv skulle förstöras helt om jag tar upp det här. Och visst att lite ligger på mig som inte sa något från början. Men hur lätt är det att säga till någon att den är kass i sängen när man precis börjat dejta?? Och han tror att jag kommer varje gång, trots att jag aldrig har sagt det eller direkt förmedlat det. Så han är jättenöjd med vårt sexliv. Ska man bara acceptera att det ska vara såhär föralltid eller finns det någon räddning? För jag vill nästan göra slut för att jag saknar att få ha riktigt skönt sex.

Ärligt talat tror jag inte ni har nån vidare framtid. Ni kommunicerar inte om ert sexliv och du är missnöjd. Du har försökt vägleda honom, förgäves. Jag tror det kommer att sluta med att du gör slut och sen upptäcker en ny värld när du börjar ha bra sex igen.
  • Anonym (Rob)

Galet att inte prata om sex från början.   Men ta upp de du skrev här.   
    Antingen bättrar han sig eller inte.   
    Sådär kan du ju inte ha det...

• Anonym ("Klyban")
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-15 11:44:22 följande:

Galet att inte prata om sex från början.   Men ta upp de du skrev här.   
    Antingen bättrar han sig eller inte.   
    Sådär kan du ju inte ha det...

Du glömde berätta för oss varför det var galet 😅🤦?♀️
  • Anonym (Rob)
    Anonym ("Klyban") skrev 2025-05-15 11:47:54 följande:
    Du glömde berätta för oss varför det var galet 😅🤦?♀️
    Ja, för att män är inte tankeläsare...
  • Nyfiken666

Ja alltså, om du inte sagt till honom hur du känner så ligger det ju lite på dig också. Räkna inte med att han är tankeläsare. Sen undrar jag hur du gör när du försöker "visa honom"? Du kanske måste vara lite mer bestämd?

• Anonym (-)

Han är inte kass i sängen bara för att han inte gör det skönt för dig när du inte talat om hur du vill ha det. Han skulle vara kass om han visste hur du ville ha det men sket i det. Du måste tala om för honom hur du vill ha det. Han kommer säkert att reagera på att du inte sagt något tidigare men det blir mycket värre om du inte gör det.

• Anonym (Karlalfred)

Om det har gått så långt att du funderar på att lämna, så kan du väl ta risken att sätta ner foten.

Berätta för honom att du saknar ett skönt sexliv, att han inte gör rätt med dig, att du vill visa honom vad som är skönt. I gengäld får han motsvarande erotik från dig, och kan visa dig vad han gillar mest.

Om det går för fort för honom så kan han onanera själv tidigare, eller att du hjälper honom med det och att han sen kommer igen när han inte är så övertänd.

Att det har gått lång tid behöver inte vara ett hinder. "Det är aldrig för sent att ge upp", som Ronny Eriksson sa. Idag är första dagen av resten av ditt liv, som klyschan säger. 

Jag tror att alldeles för många människor låter relationen ruttna bara för att de inte vågar kliva över någon gräns, inte vågar bli generade, inte vågar utmana.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (-) skrev 2025-05-15 12:46:17 följande:

Han är inte kass i sängen bara för att han inte gör det skönt för dig när du inte talat om hur du vill ha det. Han skulle vara kass om han visste hur du ville ha det men sket i det. Du måste tala om för honom hur du vill ha det. Han kommer säkert att reagera på att du inte sagt något tidigare men det blir mycket värre om du inte gör det.

Hon har ju det. hon har ju visat. framgår i trådstarten.

det verkar vara otroligt vanligt btw. läst om flera kvinnor som har försökt visa killar hur de vill ha det men det nonchaleras.
  • Anonym (Ehm)

Mkt för att jag är försynt och inte vågar säga som det egentligen är. 

Och då går det som det går också. Hur ska han kunna lära sig något om vad du gillar om du låtsas allt är fin fint? 

Skyll dig själv, ingen av oss kommer kunna prata med han om det. 

Hatar verkligen när kvinnor är såhär. Att ligga med någon som inte tycker om det, låter faktiskt rätt så jävla äckligt. 
    Varenda jäkla kille skulle uppskatta en kvinna som kunde säga rakt ut om hon gillar det eller inte, istället för att ligga tyst och sen gå runt och prata skit. 
  • Anonym (Ehm)
    beli skrev 2025-05-15 11:34:20 följande:
    Ärligt talat tror jag inte ni har nån vidare framtid. Ni kommunicerar inte om ert sexliv och du är missnöjd. Du har försökt vägleda honom, förgäves. Jag tror det kommer att sluta med att du gör slut och sen upptäcker en ny värld när du börjar ha bra sex igen.
    "vägleda honom" 

Legat tyst, gett ett litet leende och tittat upp och ner... Låtsas att hon har kommit.. Det är fasen rätt så nasty. 
  • Anonym (La Rosa)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-15 11:53:07 följande:
    Ja, för att män är inte tankeläsare...
    En kompetent man känner när kvinnan får orgasm även om hon så inte ger ett ljud ifrån sig, om han har fingrarna i henne och stimulerar g-området.

Kan du inte det än så har du lite att lära dig.
  • Fiona M

Prata med honom.
    Kan du inte det är det bara att göra slut, inte för att han är dålig i sängen utan för att ni inte kan kommunicera.

• Anonym (TS)
    Anonym (Ehm) skrev 2025-05-16 05:12:40 följande:
    "vägleda honom" 

Legat tyst, gett ett litet leende och tittat upp och ner... Låtsas att hon har kommit.. Det är fasen rätt så nasty. 
    Som jag skrev har jag aldrig varken sagt eller förmedlat att jag kommit. Han har bara antagit att jag kommit. De gånger han frågat har jag sagt att jag inte gjort det. Och jag ligger inte tyst. Jag säger vad jag gillar, visar både själv och med hans hand, leksaker, etc. Men han hittar inte rätt punkter och om vi ska ligga är det in, ut, sprut. 
  • Anonym (Ehm)
    Anonym (TS) skrev 2025-05-16 08:23:06 följande:
    Som jag skrev har jag aldrig varken sagt eller förmedlat att jag kommit. Han har bara antagit att jag kommit. De gånger han frågat har jag sagt att jag inte gjort det. Och jag ligger inte tyst. Jag säger vad jag gillar, visar både själv och med hans hand, leksaker, etc. Men han hittar inte rätt punkter och om vi ska ligga är det in, ut, sprut. 
    "Tror vårt sexliv skulle förstöras helt om jag tar upp det här. Och visst att lite ligger på mig som inte sa något från början." 

No shit? Vad tror du händer om han frågar om du gillar erat sexliv och du säger "javisst!" bara för att behålla freden.. 

Här är hur en kvinna vägleder en man till att förstå när han gjort fel " Glad ".

Svårt att se om du säger "herregud vad kass det där känns." eller "Gud vad du är duktig :D "
  • Anonym (Anna)

Kommunikation är viktigt.
    Man säger inte att någon är dålig i sängen , man kan vara olika kompatibla. 
    Ligg inte om du inte kommer , tala om hur du vill ha det, visa hur du vill ha det, kommunicera vad som behöver ändras.
    Män är inga maskiner och kan inte gissa sig till hur varje kvinna vill ha det.
    Får ni inte det att fungera ändå så avsluta relationen 

Svar på tråden Min kille är dålig i sängen