• Anonym (Ask)

Är det viktigt med ögonkontakt?

Är det viktigt med ögonkontakt när mannen slickar? 

Vet att kvinnor kör hårt på det här med ögonkontakt när dom går ner, men hur viktigt är det viceversa? Vill ni att mannen tittar upp, eller föredrar ni att slappna av och låta han förkovra sig i fittan? 

• Svar på tråden Är det viktigt med ögonkontakt?
  • Anonym (a)

ehm jag föredrar givetvis att slappna av
    Nu tror jag det blev fel i formuleringen där.

Nej jag behöver ingen konstant ögonkontakt då jag inte kommer att stirra på den som är därnere

• Anonym (Ask)
    Anonym (a) skrev 2025-05-16 23:04:01 följande:

ehm jag föredrar givetvis att slappna av
    Nu tror jag det blev fel i formuleringen där.

Nej jag behöver ingen konstant ögonkontakt då jag inte kommer att stirra på den som är därnere

Nej då. När jag skriver att man slappnar av så menar jag att man lutar sig tillbaks chillar. Ska kolla ner så måste man ju spänna ryggen och då kan man inte slappna av. 

Okej, så du behöver inte konstant ögonkontakt, men är ögonkontakt lite smått ibland när det händer nått du gillar? Eller skippar du hellre det och bara lägger huvudet bakåt? 
  • Anonym (a)
    Anonym (Ask) skrev 2025-05-16 23:14:41 följande:
    Nej då. När jag skriver att man slappnar av så menar jag att man lutar sig tillbaks chillar. Ska kolla ner så måste man ju spänna ryggen och då kan man inte slappna av. 

Okej, så du behöver inte konstant ögonkontakt, men är ögonkontakt lite smått ibland när det händer nått du gillar? Eller skippar du hellre det och bara lägger huvudet bakåt? 

kudde.......

han får kolla om det ger önskad effekt men han får inte glo som ett creep hela tiden

Vad som sker sker, planerar inte hur

• Anonym (Ask)
    Anonym (a) skrev 2025-05-16 23:18:17 följande:

kudde.......

han får kolla om det ger önskad effekt men han får inte glo som ett creep hela tiden

Vad som sker sker, planerar inte hur

Så vad du säger är att det kan va nice att titta..
  • Anonym (a)
    Anonym (Ask) skrev 2025-05-16 23:26:40 följande:
    Så vad du säger är att det kan va nice att titta..
    Nej det säger jag inte och nu är det dags för mig att lämna runksessionen
  • Anonym (Ask)
    Anonym (a) skrev 2025-05-16 23:28:31 följande:
    Nej det säger jag inte och nu är det dags för mig att lämna runksessionen
    Have fun!
  • Anonym (sexy)

Nej varken jag eller tjejen har ögonkontakt när någon av oss slickar den andra utom någon enstaka gång.
    Däremot har vi intensivare ögonkontakt vid missionären 

• Anonym (John-Åke)

Min fru är lite blyg och vill inte ha ögonkontakt, varken när hon går ner eller jag går ner. Och för att det ska bli riktigt skönt för henne så behöver hon blunda och gå in i njutningen.

Jag skulle jättegärna vilja ha ögonkontakt med henne. Det är i ögonen som känslan och kärleken kommer fram bäst, och det är så tändande med kärlek, intimitet och skyddslöshet.

• New  Dawn

Nej, det är helt onödigt. 
    Han fokuserar på att ge mig njutning och det är så jag vill ha det. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (SU)

Nour sa det bra. "Fattar dom inte att man trycker ner huvudet för att SLIPPA ögonkontakt?!". 

Skämt åsido... Jag tycker mest att det är störande. Jag vill helst blunda för att kunna njuta. Ett snabbt ögonkast för att bekräfta varandra, absolut, men konstant ögonkontakt känns jätteskumt. Typ som att kyssas med vidöppna ögon.

• Queen81

Nej nej, inte alls viktigt. Jag blundar och njuter. Möjligen tittar jag ner på honom någon gång men 99% av tiden blundar jag.

• Anonym (Aldrig)

Aldrig haft ögonkontakt med någon jag gett oralsex, och vill inte ha det när jag blir avsugen heller egentligen, men frugan gillar att vi har det när hon sitter på knä framför en, så då har vi det ibland.

Bästa att ge är ju när tjejen sitter över en i 69:a, då behöver man inte fundera på det ens.

• Anonym (Ask)
    Anonym (SU) skrev 2025-05-21 07:22:28 följande:

Nour sa det bra. "Fattar dom inte att man trycker ner huvudet för att SLIPPA ögonkontakt?!". 

Skämt åsido... Jag tycker mest att det är störande. Jag vill helst blunda för att kunna njuta. Ett snabbt ögonkast för att bekräfta varandra, absolut, men konstant ögonkontakt känns jätteskumt. Typ som att kyssas med vidöppna ögon.

Lite så jag tänker också, själv har jag ingenting emot ögonkontakt, men det ser så jobbigt för tjejen när hon ligger där och kollar upp på en... Är det inte bättre att stänga ögonen och passa på att njuta av det med? 
Svar på tråden Är det viktigt med ögonkontakt?