Om ni var miljardärer, vad skulle ni spendera pengarna på?
Jag skulle köpt en lägenhet.
Donera pengar till kvinnojour
Resa
Ni?
Resa
Ni?
Tror inte att man blir lyckligare med så mycket pengar.
Oj jag hade gjort mycket. Börjat med att shoppat loss. Köpt nytt hus sedan fler hus/lägenheter i Sverige och utomlands. Köpt prylar och bilar, rest, donerat pengar till hockeylaget jag håller på, gett barnen pengar. Hade instiftat en fond för att trygga mina avkommors kommande generationer ekonomiskt. Hade lekt med lite pengar på börsen. Livet blir enormt mycket lättare med så mycket pengar.
Det är alldeles för mycket pengar! Skulle donera en väldigt stor del av det till t.ex kvinnojourer och skyddade boenden, cancerforskning, alla möjliga ställen som arbetar med psykisk ohälsa.
Köpt ett hus till mig och mina flickor.
Några nya bilar.
Skänkt till vänner och familj.
Rest en massa.
Sparat till mig och mina barn.
Och säkert en massa annat som jag inte kommer på nu.
Jag skulle nog startat företag som hjälper utsatta, köpt en stor villa och allting som jag önskar, resor m.m. Sedan sparat undan och tänkt på framtiden och mina nära.
Betala av bolånet. Köpa en riktigt fin sommarstuga vid havet. Gå ned och endast jobba halvtid. På sikt kanske konsulta lite istället eller skriva böcker. Resa lite. Investera en del av pengarna för framtida generationer. Skänka en del till djurorganisationer.
Jag hade satt upp en hemlig specialstyrka och sen hade personer som (verifierat) misshandlat sin partner mer än en gång börjat försvinna spårlöst.
Jag hade gjort skönhetsoperationer så att jag fick den kroppen jag vill ha.
Betalat av lånet på vår lägenhet och bil.
Letat upp den bästa privata behandlingen för smärta i kroppen för att min sambo kanske kan få mer hjälp då.
Köpt en helt egen bil.
Gett mamma allt hon vill ha.
Gått på lyxig massage flera gånger i veckan.
Startat en eller flera fonder för olika målgrupper.
Bland annat 😊
Ett nytt boende, mysig stuga någonstans, lägenhet i utlandet. Jag älskar Sthlm så en lgh vid Kungsholmen.
Resor
mat kurser i Toscana, lära mig dreja och jobba med keramik i Österlen, yoga i Indien.
Tryckt upp uppsägnings lappen på chefens ansikte haha. kanske öppnat ett mysigt fik Eller hittat et annan sysselsättning.
Resa
Ni?