Anonym (Bertil) skrev 2025-05-22 14:12:05 följande:
Nu tar frun inte så mycket initiativ, så jag får bjuda in henne på olika sätt. "Upplagt för sex" blir det inte av sig självt.
Ett sätt att "lägga upp det" är att småkela i vardagen (inte varje dag, nej nej) och väcka varghonan i henne. När jag har smekt hennes underliv så har det varit väldigt försiktigt och kortvarigt, till exempel bakifrån när hon står vid diskbänken.
Men just nu har jag som sagt minskat på min fysiska uppvaktning, för att se om det påverkar henne i positiv riktning.
Men själv tror jag på att underhålla lusten, use it or loose it. De där som skriver att de har sex en gång i kvartalet förstår jag mig inte på. Då dör det för mig.
läser man dina inlägg låter det som du pressar din fru. jag tror hon skyller på livmoderhalscancern för att slippa.
Hon borde såklart vara mer uppriktig mot dig, men du låter rätt pressande och som att du främst utgår från din lust, inte hur hon känner och hur ni GEMENSAMT kan ta er vidare.
tex det du beskriver ovan tyder ju på att du drar ner på tafsandet bara för att hon ska släppa till, det är inte för hennes skull.