• SexyMilf

Hög sexlust

Känns som jag har onormalt hög sexlust. Så fort jag inte har fullt upp att göra så hamnar tankarna på sex. Träffar min kille varannan vecka pga att vi båda har barn vv. Vi har alltid sex när vi ses sen nästa dag på jobbet längtar jag till att det ska bli kväll så vi kan ha sex igen. Någon kvinna som känner igen sig?

• Svar på tråden Hög sexlust
  • Anonym (S)

Samma här fram till ca 40 år. Nu har det som tur lugnat sig lite. Tänkte på sex jämt förr och det kom i vägen för mer praktiskt tänkande och agerande. Det var jobbigt. 

• New  Dawn
    SexyMilf skrev 2025-05-21 16:24:19 följande:
    Hög sexlust

Känns som jag har onormalt hög sexlust. Så fort jag inte har fullt upp att göra så hamnar tankarna på sex. Träffar min kille varannan vecka pga att vi båda har barn vv. Vi har alltid sex när vi ses sen nästa dag på jobbet längtar jag till att det ska bli kväll så vi kan ha sex igen. Någon kvinna som känner igen sig?

Låter inte som så hög sexlust, utifrån vad du berättar här. Ni träffas bara varannan vecka, så man kan ju inte påstå att du har sex speciellt ofta. Inte konstigt om ni längtar extra när ni ses sällan. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Omättlig)

Det jag har lite jobbigt med är att jag vill ha mer sex helst direkt efter att jag haft det. Sexet ger mig mer sexlust. Har jag varit utan några dagar så slutar jag tänka på det men är jag med en kille så vill jag bara ha mer. Gärna fem sex gånger på raken men det är få killar som pallar för det.

• Xsimot

Exakt så är det för mig med.
    Men i mitt fall är det få kvinnor som pallar med det :)

Svar på tråden Hög sexlust