• Anonym (Jag)

Blev så ledsen på vårt apt.

Blir lite förändringar i höst på mitt jobb. Några blir omplacerade. Men ingen som riktigt har vetat vart den ska hamna och vilka som ska vara kvar. Idag på apt kom jag lite sent. Då säger chefen (inför alla) att jag har sökt nytt jobb som jag fått. Sen att jag kan gå hem ...öö jaha ? Så jag gick väll ut där med allas blickar på mig. Jag blev så jävla ledsen och kände mig så utsatt. Jag är ju ändå fortfarande anställd där. 

• Svar på tråden Blev så ledsen på vårt apt.
  • EpicF
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-21 18:50:10 följande:
    Blev så ledsen på vårt apt.

Blir lite förändringar i höst på mitt jobb. Några blir omplacerade. Men ingen som riktigt har vetat vart den ska hamna och vilka som ska vara kvar. Idag på apt kom jag lite sent. Då säger chefen (inför alla) att jag har sökt nytt jobb som jag fått. Sen att jag kan gå hem ...öö jaha ? Så jag gick väll ut där med allas blickar på mig. Jag blev så jävla ledsen och kände mig så utsatt. Jag är ju ändå fortfarande anställd där. 

Samtidigt om du ändå sökt och fått bytt jobb, och apt handlar om de förändringar som blir till hösten så är det något du har att göra med längre.

Så ja, rätt självklart art du inte behövde vara där. Men du borde fått besked innan. 
  • Anonym (Elise)

Det var väldigt klumpigt av chefen!
    Sådant informerar man isåfall om för dig innan mötet dvs att du inte behöver närvara på APT.
    Desautomatiskt kunde chefen ha frågat dig INNAN mötet ifall hon eller du vill informera på tex APT om att har du fått en ny tjänst och att du inte kommer att delta ikväll.

Svar på tråden Blev så ledsen på vårt apt.