• Anonym (Kille me 16)

15cm kuk, är de ultimat?

Alla säger att medel är 13-15cm, men vad gäller för kvinnlig orgasm? Alltså vaginal orgasm vid penetation?
    jag som har 16x12cm har aldrig fått en tjej att få vaginal orgasm när vi knullar..
    däremot har jag sett de få starka orgasmer när killarna haft 20x16cm? så de borde va stor skillnad på storlek så?

• Svar på tråden 15cm kuk, är de ultimat?
  • Anonym (Jo)
    Polarhav skrev 2025-06-11 22:46:01 följande:

Har inte mätt min ligger nog runt 14 cm. Får min fru att komma varje gång vid penetration i olika ställningar så beror nog både på hur man använder den samt kvinnans känslighet enligt min erfarenhet...

Ok. Cool
  • Kirenaj68
    Anonym (Kille me 16) skrev 2025-05-21 19:56:05 följande:
    15cm kuk, är de ultimat?

Alla säger att medel är 13-15cm, men vad gäller för kvinnlig orgasm? Alltså vaginal orgasm vid penetation?
    jag som har 16x12cm har aldrig fått en tjej att få vaginal orgasm när vi knullar..
    däremot har jag sett de få starka orgasmer när killarna haft 20x16cm? så de borde va stor skillnad på storlek så?

Det sista du skrev. Var har du sett tjejer få vaginala orgasmer av killar med 20x16 cm?
  • Anonym (Lina)

15cm funkar helt ok beroende på om du vet hur du ska använda den. Jag personligen tycker runt 18cm med en tjock omkrets fungerar bäst för mig då jag är både väldigt våt och töjbar.
    Har haft män som varit ännu större och den är ju tillfälligt lite rolig att hantera men rent sexuellt så tillför det inget för mig annat än potentiell smärta och det är inget jag går igång på.
    Många säger att dem har runt 17-18 cm men sen när man hamnar i säng med dem så är dem oftast runt 14-15 cm. Har till och med vänninor som säger att deras män har 18-20 cm men jag vet att dem ligger mellan 15-16 cm. Så antingen ljuger dem eller så tror dem helt enkelt på sina män som ljugit för dem.

• Kirenaj68
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-14 07:26:22 följande:

15cm funkar helt ok beroende på om du vet hur du ska använda den. Jag personligen tycker runt 18cm med en tjock omkrets fungerar bäst för mig då jag är både väldigt våt och töjbar.
    Har haft män som varit ännu större och den är ju tillfälligt lite rolig att hantera men rent sexuellt så tillför det inget för mig annat än potentiell smärta och det är inget jag går igång på.
    Många säger att dem har runt 17-18 cm men sen när man hamnar i säng med dem så är dem oftast runt 14-15 cm. Har till och med vänninor som säger att deras män har 18-20 cm men jag vet att dem ligger mellan 15-16 cm. Så antingen ljuger dem eller så tror dem helt enkelt på sina män som ljugit för dem.

Hur vet du att de ligger mellan 15-16 cm? Har du varit på dem också?
  • Anonym (Anna)

För typ 80% av kvinnorna spelar det ju ingen roll eftersom de inte kommer vaginalt oavsett. 

Men för mig som gör det? Jag skulle nog säga att det är enklare att komma åt g-punkten på rätt sätt om den är åt det längre hållet än åt det kortare. Att den sitter ytligt stämmer, men det gäller ju också att vinkeln ska bli bra så att han kan stöta mot den med kraft. Vilket den tex blir om jag ligger helt platt på mage och han tar mig bakifrån. Och det är en ställning som blir lättare om han har lite längre. 

• burleskburkläsk
    Anonym (Anna) skrev 2025-06-14 18:40:21 följande:

För typ 80% av kvinnorna spelar det ju ingen roll eftersom de inte kommer vaginalt oavsett. 

Men för mig som gör det? Jag skulle nog säga att det är enklare att komma åt g-punkten på rätt sätt om den är åt det längre hållet än åt det kortare. Att den sitter ytligt stämmer, men det gäller ju också att vinkeln ska bli bra så att han kan stöta mot den med kraft. Vilket den tex blir om jag ligger helt platt på mage och han tar mig bakifrån. Och det är en ställning som blir lättare om han har lite längre. 

Låter spännande och logiskt, tack för info!
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • Anonym (Lina)
    Kirenaj68 skrev 2025-06-14 18:27:22 följande:
    Hur vet du att de ligger mellan 15-16 cm? Har du varit på dem också?
    Jag har varit i säng med dem ja, dock bara en medan de var i ett förhållande
    och nej jag har aldrig påstått att jag är någon ängel. Jag är singel så det är inte jag som bedrar min partner.
  • Man 78
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-15 10:33:39 följande:
    och nej jag har aldrig påstått att jag är någon ängel. Jag är singel så det är inte jag som bedrar min partner.
    Med fler än en av dina kompisars män alltså? Du var vass på ragga :)
  • Anonym (J)
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-14 07:26:22 följande:

Bra att du vet vad du gillar, det är attraktivt hos en tjej!
    Men trist att du råkar ut för killar som överdriver?
    Jag brukar försöka göra tvärtom, underdriva, eller inte alls nämna min storlek. Då blir de flesta väldigt positivt överraskade istället.
  • Dr Nail

Är det ens viktigt om en kvinna kommer eller inte? Var inte en sån simp

• Kirenaj68
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-15 10:33:39 följande:
    OK. Vad gör du om väninnorna får reda på det?
Svar på tråden 15cm kuk, är de ultimat?