TS- jag är kvinna och känner igen mig i allt du skriver. Sambo sen 8 år med det mest fantastiska, rika och varierade sexliv jag upplevt men sedan ett par år har mannens lust dalat. Sjunkit som en sten sista tiden. Det finns både förklarliga och oförståliga anledningar. Har gjort som trådskrivarn rådger och pratat, kommunicerat, använt icke anklagande o skuldbeläggande termer och istället framhävt allt positivt. Tillfälliga förbättringar för att sedan återgå till sämre. Har förklarat hur det påverkar mig och att det är lättare att bära sexlöshet och frustration om vi iallafall pratar om det. Viktigt för mig att veta att han vill även om det inte fungerar nu, han säger att han vill men berättar inte vad problemet är riktigt.
Jag blir sur och grinig utan sex, kan inte hjälpa det och han vet sen många år att jag fungerar så. Det som svider mest är att bli avvisad. Jag har tappat självkänslan och vill inte längre ta initiativ för att risken för fler avvisanden är för stor och jag fixar inte det längre. Löser det hellre på egen hand så att säga, bättre än inget. Hatar att ha det ständiga hoppet om att det kanske sker och att sen behöva hantera besvikelsen över att det inte blev nåt den här gången heller.
Om nån undrar (brukar komma som ett brev på posten i såna här trådar) så har jag inte ändrat mig kroppsligt. Håller mig fräsch för att vara +40 stl S och väger drygt 50 kg. Har tappat lite i vikt pga att det sliter psykiskt. Fixar och trimmar, tar på sexigt under men har börjat sluta med det. Känns jobbigt att känna mig sexig när det inte leder till nåt. Förut uppskattade han alltid att se på när jag klär av mig på kvällen men nu tittar han knappt så det känns mest frustrerande och meningslöst.
Allt är inte skit, ibland smäller det till och herre jösses vad bra det är. Vanligt svenne slentriansex regelbundet hade dock hållit mig nöjd.
Jag vet inte vad man gör, tips o råd mottages tacksamt!
Vill med mitt inlägg belysa att även kvinnor kan känna såhär. Tycker inte att jag är nån sexgalen nymfoman som vill ligga med min man regelbundet och gärna några gånger i veckan. Vi snackar inte om varje dag eller flera gånger om dan direkt.