Du som röstade på Sd kommer du rösta på dom även nästa år?
Du som röstade på Sd senaste valet; kommer du rösta på dom igen?
Du som röstade på Sd senaste valet; kommer du rösta på dom igen?
Apropå A-kassa så kommer ju inte jobben bli fler med en stor invandring! Med fler som ska ta del av offentliga medel KAN det ju bli så att pengarna inte räcker för att alla ska få MER! Finns ju en gräns för hur mkt skatt man kan ta ÄVEN från folk med mycket pengar. Man ska inte straffas för att man skapat sig ett bra liv.
Apropå A-kassa så kommer ju inte jobben bli fler med en stor invandring! Med fler som ska ta del av offentliga medel KAN det ju bli så att pengarna inte räcker för att alla ska få MER! Finns ju en gräns för hur mkt skatt man kan ta ÄVEN från folk med mycket pengar. Man ska inte straffas för att man skapat sig ett bra liv.
Sverigedemokraterna gick till val på att inte försämra A-kassan. Man lovade till och med att hellre gå i opposition än att medverka till försämringar. Nu, som en del av regeringsunderlaget, har partiet gjort precis tvärtom. Ett parti som sviker så löften på det viset förtjänar inte väljarnas förtroende eller deras röster.
Jag förstår mig inte på folk som lägger sin röst på ett parti som ger de rikaste skattesänkningar på upp till 47 000 kronor per år samtidigt som man höjer kostnaden för medicin med 900 kronor per år vilket slår hårdast mot de fattigaste i samhället..
Bara en vänsterextrem tycker det är orättvist när de som betalar mest inte blir bestulna på fullt lika mycket av sina intjänade inkomster.
Jobbar man i industrin så är man av de som du kallar rika.
Tyvärr kan jag inte rösta på S för då kommer MP med som ett tuggummi under skon. Jag har inget emot att skydda miljön - tvärtom. Därför röstar jag inte så MP kommer med. Hur f*n kan man misslyckas så totalt? De har en chans att göra nåt och istället får de röster så de knappt kommer över spärren.
Jag behöver inte lägre skatt eller högre ROT- avdrag men det är lite gulligt att så många fattiglappar tycker att jag ska ha det.
Puss på nosen alla lättlurade, kanske ni har mindre otur när ni tänker nästa val?
Bara en vänsterextrem tycker det är orättvist när de som betalar mest inte blir bestulna på fullt lika mycket av sina intjänade inkomster.
Jobbar man i industrin så är man av de som du kallar rika.
Vad svamlar du om? En vanlig svensk industriarbetare tjänar i snitt drygt 30?000 kronor i månaden. Det är knappast någon höginkomst.
Höginkomsttagare är exempelvis Jimmie Åkesson med en lön på över 140?000 kronor i månaden. Ändå hade han mage att besluta om sänk skatt för sig själv med nästan 36 000 kronor om året samtidigt som han beslutat om försämrad A-kassa och ökade kostnaderna för vanligt folks receptbelagda mediciner..
Vad svamlar du om? En vanlig svensk industriarbetare tjänar i snitt drygt 30?000 kronor i månaden. Det är knappast någon höginkomst.
Höginkomsttagare är exempelvis Jimmie Åkesson med en lön på över 140?000 kronor i månaden. Ändå hade han mage att besluta om sänk skatt för sig själv med nästan 36 000 kronor om året samtidigt som han beslutat om försämrad A-kassa och ökade kostnaderna för vanligt folks receptbelagda mediciner..
Ja jag skall rösta SD.
ni som svamlar om bidrag får fan börja bidra mer till samhället. Börja jobba. Bo inte dyrt. Sluta gnäll på allt och gör nått eran situation.
jag är tok fattig men vägrar bidrag.
Ja jag skall rösta SD.
ni som svamlar om bidrag får fan börja bidra mer till samhället. Börja jobba. Bo inte dyrt. Sluta gnäll på allt och gör nått eran situation.
jag är tok fattig men vägrar bidrag.
En gång aldrig mer. Faktum är att jag har slutat att rösta.
Om det ?gamla? socialdemokraterna hade funnits kvar hade jag röstat på dem. Det gjorde jag efter Palme blev det VPK och sen vänstern. Sen gav jag upp 2014.
Undrar när sd kommer att föreslå asylinvandring från Sydafrika?
Jag tycker att Sverigedemokraterna har för mesig invandringspolitik, så jag lägger min röst på Nordiska motståndsrörelsen nästa val.