Vad tycker Afrikanska kvinnor om Svenska män
Finns det Afrikanskor som attraheras av Svenska män?
Finns det Afrikanskor som attraheras av Svenska män?
Inga konstigheter.
Viktigaste är att man Passar varandra bra, språket är nyckeln till livet. så är viktigt att man kan prata varandra utan något problem.
Förmodligen.
........ och vad tycker svenska män om afrikanska kvinnor?
Har bara varit med en afrikansk kvinna och det var häftigt, hon var nog den trångaste kvinna jag har haft sex med.
Man tänker ju att alla afrikanska kvinnor borde vara väldigt uttänjda om man ska utgå från hur välutrustade alla afrikanska män är men icke.
Kontrasten ljust mot mörkt är riktigt häftigt.
Var på en utbildning för några år sen i Afrika, med deltagare från både Europa och Afrika. De afrikanska damerna var synnerligen intresserade, både på kursen och ute på byn.
Men jag är inte dummare än att jag inser att det huvudsakligen är ett ekonomiskt incitament bakom (förutom ifrån en, hon hade god ekonomi och ville inte heller flytta till Sverige, utan att jag skulle flytta till henne), men kul att vara "het" på marknaden för en gångs skull...
Var på en utbildning för några år sen i Afrika, med deltagare från både Europa och Afrika. De afrikanska damerna var synnerligen intresserade, både på kursen och ute på byn.
Men jag är inte dummare än att jag inser att det huvudsakligen är ett ekonomiskt incitament bakom (förutom ifrån en, hon hade god ekonomi och ville inte heller flytta till Sverige, utan att jag skulle flytta till henne), men kul att vara "het" på marknaden för en gångs skull...
Har bara varit med en afrikansk kvinna och det var häftigt, hon var nog den trångaste kvinna jag har haft sex med.
Man tänker ju att alla afrikanska kvinnor borde vara väldigt uttänjda om man ska utgå från hur välutrustade alla afrikanska män är men icke.
Kontrasten ljust mot mörkt är riktigt häftigt.
Jag bor i Nigeria och är gift med en lokal tjej, nästan 30 år yngre än mig. Jag har pensionerat mig, sålt av allt jag ägde i Sverige och flyttade hit för snart 10 år sedan. Kan berätta att i princip alla västerländska vita män står högt i kurs både i väst- och centralafrika. Vi bor i Abuja och här bor rätt många europeer. Vi har en expat-klubb (enbart män) som träffas 1 gång/månad och går oftast till nån krog/restaurant. Min fru ogillar det, främst för att afrikanska kvinnor raggar stenhårt på oss när vi träffas. De flesta av oss är gifta men det hindrar inte damerna på något sätt.
Jag tror inte att afrikanska kvinnor attraheras av svenska män. Men det är ömsesidigt, jag attraheras inte av afrikanska kvinnor.