Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?
Vad är drömscenariot under sexakten?
Vad är drömscenariot under sexakten?
När han somnar samtidigt som barnen och jag har hela kvällen för mig själv utan att känna mig pressad av att alltid vara behövd av någon. Älskar honom som aldrig förr dagen efter att jag har fått en andningspaus på längre än 30 min.
Att hon kissar på min kropp.
När min fru inte har behå/topp på sig under tröjan är det sexigaste jag vet.
Sen när vi väl är igång vill jag bara att hon ska njuta så mycket hon kan. När hon inte kan hålla inne stönen, när hon inte kan hålla kroppen stilla för att det är så skönt, det är det jag lever för att uppleva igen och igen.
Inte svar på TS men reaktion på vad den väcker. Ibland undrar jag vad det är för människor som sitter här inne och skriver och framför allt undrar jag hur dåligt de mår egentligen. Inte för att jag gör mig illusionen att någon av personerna som gav TS tummen ner kommer att ge sig till känna genom att skriva varför, men jag undrar likväl. Vad i hela friden är det med TS som gör att den är värd 3 tummen ner??? Jag menar inte att den borde få stående ovationer alltså, men vad är det som är dåligt eller negativt med en helt normal fråga???
När han säger, "sakta ner" "ta det lugnt" eller liknande för annars kommer han. Det tänder mig och är väldigt svårt att följa för mig, har motsatt effekt.