• Anonym (Nyfiken)

Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?

Vad är drömscenariot under sexakten? 

• Svar på tråden Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?
  • Anonym (tjo)
    Anonym (Hm) skrev 2025-07-06 23:07:51 följande:

När han somnar samtidigt som barnen och jag har hela kvällen för mig själv utan att känna mig pressad av att alltid vara behövd av någon. Älskar honom som aldrig förr dagen efter att jag har fått en andningspaus på längre än 30 min. 

Det där ska du berätta för honom...att det är en kärleksgåva att du får en kväll för dig själv i lugn o ro. Jag insåg nog inte riktigt det själv när jag var mitt upp i hus, ungar och full rulle.
  • Anonym (Clabbe)
    Anonym (Clabbe) skrev 2025-07-06 23:48:34 följande:

Att hon kissar på min kropp.

Fyra tummar ner?
  • Joyho
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-06-03 18:06:09 följande:

När min fru inte har behå/topp på sig under tröjan är det sexigaste jag vet. 

Sen när vi väl är igång vill jag bara att hon ska njuta så mycket hon kan. När hon inte kan hålla inne stönen, när hon inte kan hålla kroppen stilla för att det är så skönt, det är det jag lever för att uppleva igen och igen. 

Den andra delen här håller jag verkligen helt med om. Det finns inget sexigare än att se sin partner njuta maximalt. Att få honom till läget där han inte riktigt kan kontrollera sig längre och han stönar och njuter ohämmat. Svårslaget..
  • Anonym (Black velvet)
    Anonym (Clabbe) skrev 2025-07-07 13:50:18 följande:
    Fyra tummar ner?
    Ja det är ett gäng här som antingen inte kan hantera att kinks finns, är bittra för att andra har mycket sex, eller helt enkelt inte tycker att den sortens information passar sig på en "familjesida".
  • Jimmy75

Inte svar på TS men reaktion på vad den väcker. Ibland undrar jag vad det är för människor som sitter här inne och skriver och framför allt undrar jag hur dåligt de mår egentligen. Inte för att jag gör mig illusionen att någon av personerna som gav TS tummen ner kommer att ge sig till känna genom att skriva varför, men jag undrar likväl. Vad i hela friden är det med TS som gör att den är värd 3 tummen ner??? Jag menar inte att den borde få stående ovationer alltså, men vad är det som är dåligt eller negativt med en helt normal fråga???

• Anonym (Clabbe)
    Anonym (Black velvet) skrev 2025-07-07 13:59:53 följande:
    Ja det är ett gäng här som antingen inte kan hantera att kinks finns, är bittra för att andra har mycket sex, eller helt enkelt inte tycker att den sortens information passar sig på en "familjesida".
    Känsligt ämne. Kan de vara så att de själva är lite nyfikna på wet med vet med sig att de inte kommer kunna få det?
  • Anonym (Black velvet)
    Anonym (Clabbe) skrev 2025-07-07 14:13:45 följande:
    Känsligt ämne. Kan de vara så att de själva är lite nyfikna på wet med vet med sig att de inte kommer kunna få det?
    Det tror jag inte. Det är en minoritet som ens är villiga att diskutera ämnet anonymt.
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Clabbe) skrev 2025-07-07 14:13:45 följande:
    Nej, det är helt enkelt bara vidrigt. Inte bara avtändande utan emot all rim, reson och vett. 
  • Anonym (Clabbe)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-07-07 14:59:24 följande:
    Nej, det är helt enkelt bara vidrigt. Inte bara avtändande utan emot all rim, reson och vett. 
    Vidrigt? Hur? Vad mer än vidrigt?
  • Anonym (Black velvet)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-07-07 14:59:24 följande:
    Människor är konstiga djur och alla delar inte din åsikt. Glad
  • Anonym (Clabbe)
    Anonym (Black velvet) skrev 2025-07-07 15:05:01 följande:
    Människor är konstiga djur och alla delar inte din åsikt. Glad
    Alla har rätt till sin åsikt, sedan kan jag bli intresserad vad den grundar sig på.
  • Anonym (När han säger "sakta ner")

När han säger, "sakta ner" "ta det lugnt" eller liknande för annars kommer han. Det tänder mig och är väldigt svårt att följa för mig, har motsatt effekt.

Svar på tråden Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?