• Anonym (Funderar)

Efter hur många träffar ligger ni

Efter ni träffat en person och ni ligger sedan med den, vad brukar det normalt ta, vet det kan vara första gången med nån och flera gånger med en annan men menar om ni skulle sätta ett snitt, ett snitt på hur många träffar innan ni gör det

• Svar på tråden Efter hur många träffar ligger ni
  • Anonym (/)

Har haft som mest sex dejter med samma kvinna men jag har fortfarande aldrig hamnat i säng med någon. Så det verkar vara väldigt stor variation. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (/) skrev 2025-06-11 09:09:02 följande:

Har haft som mest sex dejter med samma kvinna men jag har fortfarande aldrig hamnat i säng med någon. Så det verkar vara väldigt stor variation. 

Aldrig haft sex alltså? Hur gammal är du?
  • Anonym (/)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-06-11 09:18:10 följande:
    Aldrig haft sex alltså? Hur gammal är du?
    Nej jag har aldrig haft sex. Är 36 år.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (/) skrev 2025-06-11 09:23:04 följande:
    Intressant. Jag är 32 och i samma sits. Har alltså inte legat på någon date. 
  • Anonym (My)
    Anonym (/) skrev 2025-06-11 09:23:04 följande:
    Ska vi tycka synd om dig?
  • Anonym (/)
    Anonym (My) skrev 2025-06-11 10:03:12 följande:
    Ska vi tycka synd om dig?
    Du får tycka vad du vill, det är din ensak. Vet att det finns kvinnor som föraktar män som inte haft sex, antar att du hör till dem. Men det gör inget, jag är inte intresserad av dig heller.
  • Anonym (My)
    Anonym (/) skrev 2025-06-11 10:58:41 följande:
    Du får tycka vad du vill, det är din ensak. Vet att det finns kvinnor som föraktar män som inte haft sex, antar att du hör till dem. Men det gör inget, jag är inte intresserad av dig heller.
    Ganska tydligt varför du är oskuld.
  • Anonym (H)
    Anonym (Funderar) skrev 2025-06-08 18:33:55 följande:
    Efter hur många träffar ligger ni

Efter ni träffat en person och ni ligger sedan med den, vad brukar det normalt ta, vet det kan vara första gången med nån och flera gånger med en annan men menar om ni skulle sätta ett snitt, ett snitt på hur många träffar innan ni gör det

Ibland börjar det med sex och bli dejtande sen. Man träffas på någon fest eller krogen, har sex och bestämmer sen för att börja ses mera.

Annars har det varierat en del. allt från första till tionde
  • Anonym (Tid)

Brukar dumpa män som vill ha sex på 1-3 dejt. 
    Har sex när jag känner tillit, kanske efter 8-10 träffar

• Anonym (Fuck hook-up)

män kan vara väldigt knepiga i det här och sätta upp konstiga regler som gäller just för dem. kvinnor ska tydligen besitta varselförmågor och genom det känna till exakt hur många träffar eller vilka krav just den här killen har bestämt.

nervöst att inte kunna avgöra om en tjej är genuint attraherad av just honom, eller bara en lössläppt psycho ass bitch som ligger med alla killar som försöker. att behöva använda sig av spel, kolla så man spelar efter deras spelregler, och därefter sortera in tjejer i olika fack missgynnar nog bara dem själv.

är singel sedan 13 år tillbaka och jag dejtar inte. har inte gjort. om en kille ens skulle komma så långt med mig så finns ingen speciell gräns. jag måste vara attraherad, intresserad och ha kemi med honom bara.

• Anonym (Rutan)
    Anonym (My) skrev 2025-06-11 13:07:27 följande:
    Ganska tydligt varför du är oskuld.
    Det är även tydligt att du kanaliserar ditt hat mot män här på FL.
Svar på tråden Efter hur många träffar ligger ni