• Luddewig

Är min sambo otrogen?

Vi har har det fantastiskt på många plan förutom att sexlivet är inte lika ofta jämfört som ca 4 månadersen. Då hade vi sex genomsnitt 5 dagar i veckan nu vill bara min sambo högst ha 3 ggr i veckan.

Jag respektera det samtidigt så har jag störta behov till mer. Det blir ofta de nätter vi inte ha knulla att jag ligger i sängen och ser på porr medans hon läser bredvid eller sover och runkar självklart till porren. 

Min sambo kan ibland blir förbannad när jag har för högt ljud på eller låter
    för högt ljud så hon vaknar av det. Tycker inte hon har någon anledning att bli förbannad då jag inte smusslar med porren. Vill helst att hon ska runka av mig men har även då blivit arg när jag har väckt henne och betett henne om det.

Börjar undra om hon är otrogen då hon inte vill ha sex med mig lika ofta och hon blir irriterad för sådana saker.

vad tror ni?

• Svar på tråden Är min sambo otrogen?
  • Luddewig
    Jimmy75 skrev 2025-06-11 22:42:50 följande:

Behöver? För annars händer vad??? Mat, dryck och sömn behöver du. Sex behöver du inte. Du VILL rimligen ha, men det är något helt annat. Och vilka är "vi"?

Vad behov anbelangar så är det ju var och ens eget ansvar att lösa sina behov. Självklart är det ju betydligt trevligare om man kompletterar och hjälper varandra (pratar om generellt nu, inte specifikt hjälp med sex) men ens partner är inte skyldig en ett smack. Att det i sin tur då kan innebära att man lämnar relationen är ju en annan sak. Men dina behov är i slutändan dina problem att lösa.

Man mör bra av att ha sex och jag och min sambo behöver få mer sex. Jag blir grinig de ggr jag inte för knulla henne

Om hon älskar mig så borde hon låta mig knulla henne mer
  • Jimmy75
    Luddewig skrev 2025-06-11 23:58:25 följande:
    Man mör bra av att ha sex och jag och min sambo behöver få mer sex. Jag blir grinig de ggr jag inte för knulla henne

Antingen gör du dig bara dum, eller så tycker du verkligen att det du skriver här är rimligt. Oavsett vilket så har vi så oerhört olika uppfattning i den här frågan att jag inte kommer fortsätta diskutera den med dig. Det blir inte på en meningsfull nivå för min del.
  • Anonym (Ely)

Nu tror jag inte att det här är en seriös tråd, men du kanske borde läsa vad du skriver. Igen och igen. Borde LÅTA MIG knulla henne mer. JAG blir grinig. 
    JAG JAG JAG. Du ska inte vara sambo, du kan sitta på kammaren och runka sönder din patetiska lilla snorre tills den blöder. Lämna stackars kvinnor ifred.
  • Anonym (Hm)
    Jimmy75 skrev 2025-06-12 00:09:34 följande:
    Antingen gör du dig bara dum, eller så tycker du verkligen att det du skriver här är rimligt. Oavsett vilket så har vi så oerhört olika uppfattning i den här frågan att jag inte kommer fortsätta diskutera den med dig. Det blir inte på en meningsfull nivå för min del.
    Håller med
  • Anonym (Bagarn)
    Luddewig skrev 2025-06-11 23:55:38 följande:
    om man smusslar så skulle hon också bli förbannad. Fattar inte
    Det verkar vara mycket du inte fattar?..Du lägger ju press på din sambo (om du nu har någon ) Ju mer press du lägger på henne ju mindre kommer hon vilja vara med dig.
  • Anonym (X)

Du kan ju inte vara på riktigt? Stör din sambos sömn med porr och runkljud och tror att hon är otrogen när hon inte vill lika ofta..... Hade jag varit din sambo hade jag dragit direkt. Sjukt avtändande att vara så egotrippad och respektlös!

• Anonym (123456)

Men ha hörlurar eller nåt då. Du stör ju henne när hon rimligtvis vill ha lugn och ro, därför hon blir grinig. Det kan riskera minska hennes sexlust också om hon inte får den vila hon behöver.

• Anonym (Också ett snedligg)

Det låter mer som du håller på att fucka din egen relation än nåt annat.
  • Luddewig
    Anonym (Ely) skrev 2025-06-13 12:18:18 följande:
    Nu tror jag inte att det här är en seriös tråd, men du kanske borde läsa vad du skriver. Igen och igen. Borde LÅTA MIG knulla henne mer. JAG blir grinig. 
    JAG JAG JAG. Du ska inte vara sambo, du kan sitta på kammaren och runka sönder din patetiska lilla snorre tills den blöder. Lämna stackars kvinnor ifred.
    Den är verkligen inte liten och jag älskar min sambo
  • Luddewig
    Anonym (Bagarn) skrev 2025-06-14 08:02:23 följande:
    Det verkar vara mycket du inte fattar?..Du lägger ju press på din sambo (om du nu har någon ) Ju mer press du lägger på henne ju mindre kommer hon vilja vara med dig.
    Jag lägger ingen press på henne
  • Luddewig
    Anonym (X) skrev 2025-06-14 13:49:58 följande:

Du kan ju inte vara på riktigt? Stör din sambos sömn med porr och runkljud och tror att hon är otrogen när hon inte vill lika ofta..... Hade jag varit din sambo hade jag dragit direkt. Sjukt avtändande att vara så egotrippad och respektlös!

Är varken fel på pott eller runkljud. Det får hon ju tåla när hon inte vill själv 
  • Luddewig
    Anonym (123456) skrev 2025-06-20 15:08:06 följande:

Men ha hörlurar eller nåt då. Du stör ju henne när hon rimligtvis vill ha lugn och ro, därför hon blir grinig. Det kan riskera minska hennes sexlust också om hon inte får den vila hon behöver.

Är avtändande att ha hörlurar på sig
  • Anonym (123456)
    Luddewig skrev 2025-06-28 22:38:27 följande:
    Det var bara ett förslag, poängen var att du inte ska störa henne om du vill att hon ska få vila och återhämta sig och inte riskera att han tappat ännu mer sexlust.
  • molly50
    Luddewig skrev 2025-06-28 22:38:27 följande:
    Då får du väl gå till ett annat rum då om du vill titta på porr och runka med högt ljud på.
  • Luddewig
    Anonym (123456) skrev 2025-06-29 09:59:40 följande:
    Det var bara ett förslag, poängen var att du inte ska störa henne om du vill att hon ska få vila och återhämta sig och inte riskera att han tappat ännu mer sexlust.
    Det är tändade att hon ligger bredvid 
  • Luddewig
    molly50 skrev 2025-06-29 14:38:16 följande:
    Då får du väl gå till ett annat rum då om du vill titta på porr och runka med högt ljud på.
    Nej, vill ju vara nära henne
  • molly50
    Luddewig skrev 2025-07-01 00:03:43 följande:
    Nej, vill ju vara nära henne
    Men hon vill uppenbarligen inte vara nära dig när du runkar. Så då får du väl respektera det.
    Men antingen så är du väldigt egoistisk eller så trollar du. Eller en kombination av båda. Annars borde du begripa bättre.
  • Anonym (123456)
    Luddewig skrev 2025-07-01 00:03:00 följande:
    Det är tändade att hon ligger bredvid 
    Då riskerar du också att hon kommer tappa lusten mer
  • Luddewig
    molly50 skrev 2025-07-01 14:21:38 följande:
    Men hon vill uppenbarligen inte vara nära dig när du runkar. Så då får du väl respektera det.
    Men antingen så är du väldigt egoistisk eller så trollar du. Eller en kombination av båda. Annars borde du begripa bättre.
    Det är inget fel att runka jämte henne. Om hon hade pullat och jag vaknade av det så hade jag blivit snuskigt kåt  velat knullat henne
  • molly50
    Luddewig skrev 2025-07-01 15:20:28 följande:
    Det är inget fel att runka jämte henne. Om hon hade pullat och jag vaknade av det så hade jag blivit snuskigt kåt  velat knullat henne
    Men hon blir ju inte det. Varför kan du inte respektera det? Det här kommer bara att leda till att hon tappar sexlusten. I alla fall för dig. Var så säker.
    Hade du varit min man så hade du åkt ut. Jag blir inte kåt på respektlöshet. Tvärtom.
Svar på tråden Är min sambo otrogen?