• Anonym (Hillevi)

Kan man lita på det som sägs under sex?

Killen jag träffat i några veckor sa igår  " så kär i dig", dock sa han det under sexakten. Allt känns väldigt fint överlag, både i och utanför sängen. Ville säga det tillbaka men han kysste mig strax efter att ha sagt det så jag tappade bort orden och talförmågan :). Vill säga det tillbaka men vågar inte nu av rädsla att han bara sa det "in the moment". Vad tror ni? :)

• Svar på tråden Kan man lita på det som sägs under sex?
  • Anonym (L)

Vissa menar det verkligen medan andra inte gör det. Du kan avgöra bäst.

• Anonym (Hillevi)
    Anonym (L) skrev 2025-06-15 21:01:15 följande:

Vissa menar det verkligen medan andra inte gör det. Du kan avgöra bäst.

Han hade för nån vecka sen att han börjar bli förälskad, detta var innan vi haft sex öht, så hoppas han menade det :)
  • Anonym (J)

Eh nej, inte om han bara säger det just då. Klart de säger gulliga saker då. De är ju upphetsade, eller vill få till det.

Det han säger annars är väl viktigast.

/från en tjej som blivit riktigt dåligt behandlad av flera killar, även sk killkompisar som bara ville ge sig på en o inte vara vän 

• Anonym (J)
    Anonym (Hillevi) skrev 2025-06-15 21:05:31 följande:
    Han hade för nån vecka sen att han börjar bli förälskad, detta var innan vi haft sex öht, så hoppas han menade det :)
    Det kan du nog lita på. Det var fint sagt.
  • Anonym (...)

Orden spelar inte roll det är akten som avgör vad man känner, hur man beter sig etc... Det gäller för kvinnor också. 
    Vissa kvinnor kan lova dig något är du har kuken i dem samma sak för män. 

Hur många gånger har ni haft sex? 

• Anonym (Hillevi)
    Anonym (...) skrev 2025-06-15 21:43:16 följande:

Orden spelar inte roll det är akten som avgör vad man känner, hur man beter sig etc... Det gäller för kvinnor också. 
    Vissa kvinnor kan lova dig något är du har kuken i dem samma sak för män. 

Hur många gånger har ni haft sex? 

Fyra. Hurså?
  • Anonym (Hillevi)
    Anonym (J) skrev 2025-06-15 21:27:43 följande:

Eh nej, inte om han bara säger det just då. Klart de säger gulliga saker då. De är ju upphetsade, eller vill få till det.

Det han säger annars är väl viktigast.

/från en tjej som blivit riktigt dåligt behandlad av flera killar, även sk killkompisar som bara ville ge sig på en o inte vara vän 

Han har absolut sagt mycket gulliga saker även utan att sex varit på tapeten, sedan start. Det mest sårbara han sagt var innan vi hade haft sex för första gången var att han börjar känna sig förälskad. Men det senaste var ju helt klart steget över det han sagt innan.
  • KimLinnefeldt

Jag säger det jag känner i stunden. Vore tråkigt om alla positiva känsloyttringar måste vara genomtänkta och absoluta.

Och hon får gärna säga att jag är den mest fantastiska älskare hon någonsin haft. 

• Anonym (Hillevi)
    KimLinnefeldt skrev 2025-06-16 11:43:39 följande:

Jag säger det jag känner i stunden. Vore tråkigt om alla positiva känsloyttringar måste vara genomtänkta och absoluta.

Och hon får gärna säga att jag är den mest fantastiska älskare hon någonsin haft. 

Jag vet inte hur folk gör mest. Jag skulle aldrig säga att jag är kär om jag inte kände så även utanför sängkammaren. Är det bara i stunden är man väl bara kåt.
  • Anonym (...)
    Anonym (Hillevi) skrev 2025-06-15 21:53:31 följande:
    Fyra. Hurså?
    Det kan vara sant vad han känner för dig och kunde inte behålla det länge när han hade kuken i dig. Men eftersom det är inte första gången ni låg han är kär i dig. 
    Du får kolla på hans beteende kommande dagar om han visar det. Nästa gång ni har sex också. 
    Säg till honom vad du känner, vänta inte länge.
  • Anonym (blob)
    Anonym (Hillevi) skrev 2025-06-16 12:41:53 följande:
    Jag vet inte hur folk gör mest. Jag skulle aldrig säga att jag är kär om jag inte kände så även utanför sängkammaren. Är det bara i stunden är man väl bara kåt.
    Jag tror att en människa har ett stort omfång av känslor vid olika situationer och det han sade just då var säkert rätt. En annan dag är det nåt annat. Huvudsaken är att han vill träffas och är schysst med dig. 
Svar på tråden Kan man lita på det som sägs under sex?