Sexlust/goslust
Hej,Jag har ett problem med min man sedan 15 år tillbaka. Jag tycker om att gosa, typ en kram eller en puss. Men varje gång som jag kramar honom så gör han det sexuellt. Han vill alltså ha sex. ibland vill jag kramas utan sex, men blir det inget sex så vänder han sig bort och känner sig avvisad. Normalt har vi sex 2-3 gånger i veckan. Och däremellan skulle jag vilja gosa, utan att det leder till sex. Jag har provat såklart, men han har inget behov av gos utan så fort jag rör vid honom så ser han det som en invit till sex, och säger jag att jag bara vill gosa så blir han sur. Jag vågar tex inte ligga nära honom på nätterna för jag är rädd att han ska se det som en invit till sex. samma gäller på morgonen. Detta har gjort att jag håller mig borta de gånger jag vill mysa och inte vill ta sex. Jag har pratat med honom om detta, men han verkar inte ha något behov av gos, men ett väldigt stort behov av sex. Detta gör att han fortsättningsvis blir sugen på sex när jag kommer nära, och alltid blir han besviken om det inte blir sex. Är alla män såhär? När jag säger att jag behöver gos också, och att det känns som han blir besviken om det inte blir sex så blir han långsur och håller sig undan mig helt. Jag har provat att aldrig neka honom sex, för att se om hans behov har någon övre gräns, och om han kan tänka sig gosa efter den är nådd, men gränsen verkar ligga omkring 1-2 ggr/dag. Jag orkar inte det.