• Anonym (123)

Nu börjar säsongen när sambon glor ögonen ur sig

Fy f-n, nu börjas det igen. 
    Är det unga tjejer i sommarkläder så vänds uppmärksamheten dit, glor, ställer sig så han få bättre utsikt, ställer sig alldeles för nära, vänder på huvudet för att följa någon med blicken. 
    Vad är det för fel på honom?

• Svar på tråden Nu börjar säsongen när sambon glor ögonen ur sig
  • Anonym (Rövknullad)

Tröttsamt med alla dessa manhatar trådar. 

Ni kvinnor som har pottfrisyr, röstar antingen v eller mp och som aldrig vill ligga sök hjälp. Stackars era män! 

• Anonym (Hyfs)

Fult att stirra på folk, oavsett hur de är klädda.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Andy)
    Anonym (123) skrev 2025-06-18 17:42:41 följande:
    Nu börjar säsongen när sambon glor ögonen ur sig

Fy f-n, nu börjas det igen. 
    Är det unga tjejer i sommarkläder så vänds uppmärksamheten dit, glor, ställer sig så han få bättre utsikt, ställer sig alldeles för nära, vänder på huvudet för att följa någon med blicken. 
    Vad är det för fel på honom?

Du får väl fräsch upp dig själv lite grann, så att han tittar på dig istället. Om det är möjligt...
    Hade jag varit tillsammans med en kvinna som hade slutat bry om sig själv hade jag också låtit ögonen vila på trevligare saker. Givetvis på ett diskret sätt. 
  • Anonym (Andy)
    Anonym (Rövknullad) skrev 2025-06-23 01:21:37 följande:

Tröttsamt med alla dessa manhatar trådar. 

Ni kvinnor som har pottfrisyr, röstar antingen v eller mp och som aldrig vill ligga sök hjälp. Stackars era män! 

Problemet är att deras män troligtvis också röstar på MP eller V......
  • Anonym (Andy)
    Sumprunkare skrev 2025-06-23 17:03:45 följande:

Ah jag vet inte. Anser att det är för mycket analys av the human nature. Det går väl knappast att klandra en göbbe som bligar och glor på yngre välsvarvade gudinnor. Könet är starkt. Ofta starkare än rationellt tänkande. Samtidigt finns där otroligt välsvarvade mogna kvinnor som kurtiserar bland ungtupparna då göbben med hängbuken dåsar gott i sommaren. Det går båda hållen. Och könet är, som sagt, en glödhet potatis. Inte sant ?

Mycket bra skrivet.
  • Anonym (asg)
    Sumprunkare skrev 2025-06-23 17:03:45 följande:

Ah jag vet inte. Anser att det är för mycket analys av the human nature. Det går väl knappast att klandra en göbbe som bligar och glor på yngre välsvarvade gudinnor. Könet är starkt. Ofta starkare än rationellt tänkande. Samtidigt finns där otroligt välsvarvade mogna kvinnor som kurtiserar bland ungtupparna då göbben med hängbuken dåsar gott i sommaren. Det går båda hållen. Och könet är, som sagt, en glödhet potatis. Inte sant ?

Om din könsdrift är starkare än ditt rationella tänkande så har du grava problem.
  • Anonym (Qvinna)
    Anonym (Andy) skrev 2025-06-23 17:24:34 följande:
    Problemet är att deras män troligtvis också röstar på MP eller V......
    Ja, de flesta söker sig till likasinnade. Överviktig träffar överviktig. Tatuerad träffar tatuerad. Missbrukare träffar missbrukare osv.
    SD och V kan ju skära sig....ha ha
  • Anonym (Andy)
    Anonym (Qvinna) skrev 2025-06-23 21:13:25 följande:
    Ja, de flesta söker sig till likasinnade. Överviktig träffar överviktig. Tatuerad träffar tatuerad. Missbrukare träffar missbrukare osv.
    SD och V kan ju skära sig....ha ha
    SD och V totalt inkompatibla, det håller jag med om. Helt skilda världsåskådningar.
  • Anonym (Nej)

Männen i den här tråden låter som grottmänniskor. Känner ni att det här, det här hade gjort min mamma stolt?

• Anonym (Hyfs)
    Anonym (Nej) skrev 2025-06-28 00:10:55 följande:

Männen i den här tråden låter som grottmänniskor. Känner ni att det här, det här hade gjort min mamma stolt?

Eller som törstiga desperata incels. Tomäjto tomato kanske. 
  • Anonym (sanningen gör ont)

Incels är nog incels, för att de beter sig och låter som grottmänniskor.

• Anonym (L)

Män tittar på kvinnor och kvinnor tittar på män. Det kan knappast vara en nyhet för någon, det är liksom själva grunden för människans fortplantning. Sedan behöver man inte stirra.

• Tecum
    Anonym (Nej) skrev 2025-06-28 00:10:55 följande:

Att förneka att unga vackra kvinnor drar blickarna till sig är ungefär lika begåvat som att förneka att jorden är rund. Om du inte vill  tro på det, se på film eller reklam, bara vackra människor oavsett kön och ålder.

Ingen man i tråden har påstått att man ska glo påträngande, vara störande eller få kvinnor att känna sig obekväma. Men man ska inte heller gå med skygglappar eller låtsas att skönhet inte finns eller betyder något.
Svar på tråden Nu börjar säsongen när sambon glor ögonen ur sig