• sunny79

orkar inte mer!!

Ännu en av de dagar då man bara inte orkar vänta och lääängta längre... Ja en av de dagar då allt känns orättvist och man bara inte orkar svara i telefonen då en av de bästa vännerna ringer....ja orkar inte svara bara för att hon faktiskt precis sagt att hon e gravid.... Så skakar man huvudet lite och intalar sig själv att sluta deppa och tycka synd om sig själv...men...ändå....nä det går inte..... Just idag e en sån dag då det bara känns för tungt.....

• Svar på tråden orkar inte mer!!
  • NiXxI

*varmaste kramarna*
    Hoppas din dag kommer snart, när du får ringa rundor och dela med dig av din glädje.

• sunny79

*ger tillbaka några tacksamma kramar*

• TheBlueRose

TS,,vist har du rätt att känna som du gör..Alla måste få må dåligt mellan varven, annars så blir man galen på kuppen...

Men jag läste i läste detta i en tråd för ett litet tag sen,,so jag tog & googlade runt lite ..
    Kan det här tänkas vara något för dig

www.vitaviva.com/sv/Health/Health_Products_Details.427.aspx

• sunny79

The Blue Rose....tack för sidan....måste dock vänta på mina provsvar och kolla först vad de säger....vad som e i obalans..vill inte exprminetera själv innan dess....men sparar sidan...kanske ett försök senare....... Ja tackar så mycket!!!

• TheBlueRose

Har jag fattat det rätt, om att du har PCO ,,,eller är jag ute å cyklar här?
    (skulle inte förvåna mig att jag svammlar som vanligt då jag är så förvirrad )

• sunny79

...*skrattar*..... Har inte fått någon förklaring ännu...utebliven mens ....och har precis börjat uitredning så vi väntar på alla mina hormon prover m.m....så helt e du ionte ute coh cyklar men men...som sagt jag vet ju inte vad eller vaför ännu....*s*

• TheBlueRose
    ,,ok,,då hänger jag med lite grann ...

Visserligen behöver det inte vara en släng av PCO utan bara en rubbning av dina hormoner i kroppen....

Det du kan gör annars, om du nu inte redan har testat det

*Rosenrot (2st tabletter/dag morron & kväll)
    *Omega-3
    *Ett preparat från USA (säljs inte här i Sverige, men går att få tag på). Det är ett örtpreparat som innehåller liknade örter som det jag länkade in här ovanför.
    Detta preparat har ett flertal kvinnor tagit efter många år som barnlös. Vissa av dom har haft PCO och fått en regelbunden ÄL & blivit gravida på detta preparat. Det ökar även fertiliteten..
    *Apiforce, kan sätte igång en del i din kropp ..

Kan vara värt att testa dessa preprat...(nu ite alla på en gång men nån av dom iallafall)
  • sunny79

tackar för tipsen Bluerose coh sparar meddeleandet för att testa "tipsen" efter att svaren har kommit

• mammatillMilo

Förstår vad du känner...jag har så svårt att glädjas med mina vänner när de ringer o berätar att de är gravida,den ena efter den andra..Och då får jag dåligt samvete för att jag känner så..Men vad ska man göra?kan inte rå för mina känslor...Kunde inte ens glädjas åt min syster när hon fick barn...Det är JAG som har velat ha barn så länge men alla andra får det..Får försöka sluta vara så ego..Men jag visar inget iallafall=)

• sunny79

....förken lisa......enns känslor går nog aldrig att styra....tyvärr... Klokheten och visheten säger en sak men hjärtat ett helt annat och det går inte att lura...tyvärr... Kanske för andra men aldrig för en själv... Ibland funderar jag varför det e vi som ska ha dåligt samvete....kanske ska våra vänner tänka sig för lite... fast nä...man vill ju vara med...dela och höra allt om dem och deras glädje...stötta och finnas där det e ju ändå enns vänner.....men samtidigt bryts ännu en liten del av en själv ner varje gång......

• sunny79

......så Frökenlisa...du e inte EGO..... *hoppas att även vi når lyckan någon dag*
    .....lyckosparkar!!!!

• Sante

Har du provat zonterapi?! under "svårt att få barn"finns ett inlägg om just zonterapi,jag har gått i ett år och nu är jag med barn,det var dyrt men det var värt,jag har haft tur att zonterapeuten var väldigt skicklig,när hon tryckte just på dom punkterna som är livmodern o äggstockarna så var jag uppe i "taket" så ont gjorde det,sen gjorde jag det själv!det var bara ett tips om du vill prova!lycka till och ge inte upp!

• mammatillMilo

Sante
    Jag har tänkt prova det också senare..Men först ska jag gå på pergo ett tag o se om det händer något..Jag är lite skepptisk mot sånt där men jag har hört flera som känner andra som blivit gravida genom zonterapi..Så det är ju värt ett försök...Grattis till dig iallafall!

• wannabee mom

ja man har ju haft sånna dagar me... sitter just nu och gråter över att de aldrig blir min tur... jag vill inte må dåligt längre!! jag vill ha min bebis

• sunny79

....zonterapi???....nä har aldrig testat men har testat...bindvävsmassage som visst ska vara bra vi utebliven mens m.m.... ska göras regelbundet i olika veckor.m.m....inget resultat ännu men går fortfarande på massage...... Zonterapi måste ju ha liknande effekt på äggstockarna.....Funderar

• rödbetan

Akupunktur om mensen är oregelbunden är också bra..

• pemi

Vänta du in provsvaren först. Själv pratar jag mej varm om akupunktur efter att äntligen blivit gravid efter 7 ÅR!
    Iofs genom ivf, men efter massor av misslyckade ivf så tror jag inte det var en slump att vi lyckades nu.

Håller tummarna för er! Det ÄR tungt när folk runt omkring blir gravida, men man måste tillåta sig att sörja också, tycker inte det är egoistiskt alls!

kram pemi

Svar på tråden orkar inte mer!!